|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:20 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Vänder mig om och håller katanan mot Straw* Show yourself!I'm calling you out! Nani. o.o...Damn,det brukar funka :/ *Kliar mig på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:21 pm
Valgarv ...Damn,det brukar funka :/ *Kliar mig på huvudet* Ahaaa.. o___________o Godnatt.. *Kryper iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:22 pm
Chibi Strawberry Valgarv ...Damn,det brukar funka :/ *Kliar mig på huvudet* Ahaaa.. o___________o Godnatt.. *Kryper iväg**Hoppar på och håller fast* OH NO YOU DON'T!>_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:23 pm
Valgarv *Hoppar på och håller fast* OH NO YOU DON'T!>_< Nandayo!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:26 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Hoppar på och håller fast* OH NO YOU DON'T!>_< Nandayo!! gonk Don't leave me here,all ALONE!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:27 pm
Valgarv Don't leave me here,all ALONE!!! crying Jag e ju här. @__o;; ... ... tror jag?
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:27 pm
Valgarv Don't leave me here,all ALONE!!! crying Du behöver inte överdriva. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:28 pm
Seph. Valgarv Don't leave me here,all ALONE!!! crying Jag e ju här. @__o;; ... ... tror jag? Du har läskig hatt *Darra* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:30 pm
Chibi Strawberry Valgarv Don't leave me here,all ALONE!!! crying Du behöver inte överdriva. o_OLike hell I do! crying *Krama om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:30 pm
Valgarv Seph. Valgarv Don't leave me here,all ALONE!!! crying Jag e ju här. @__o;; ... ... tror jag? Du har läskig hatt *Darra* gonk Jag har väl inge hatt på mig..? *tittar i en spegel* eek VA I HELV-!? *ramlar ner för en trappa* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:31 pm
Seph. Valgarv Seph. Valgarv Don't leave me here,all ALONE!!! crying Jag e ju här. @__o;; ... ... tror jag? Du har läskig hatt *Darra* gonk Jag har väl inge hatt på mig..? *tittar i en spegel* eek VA I HELV-!? *ramlar ner för en trappa* gonk *Kastar ett granat äpple efter* domokun gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:32 pm
Yeah. ninja
Trött.. *Simmar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:32 pm
*kryper upp för trappan, blir träffad av äpplet och ramlar baklänges ner igen* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:34 pm
Chibi Strawberry Yeah. ninja
Trött.. *Simmar iväg* I will always remember you as the psycho with the chainsaw gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|