|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:57 pm
*Drar loss katanan* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:59 pm
Valgarv *Drar loss katanan* domokun Now, try that thing on me! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:01 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Drar loss katanan* domokun Now, try that thing on me! 3nodding Jag vill inte skada folk :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:02 pm
Valgarv Jag vill inte skada folk :0 That's so rude. >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:05 pm
Chibi Strawberry Valgarv Jag vill inte skada folk :0 That's so rude. >.oFine. :0 *Skär ytterst,ytterst,ytterst löst och snabbt på Straw's arm*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:07 pm
Valgarv Fine. :0 *Skär ytterst,ytterst,ytterst löst och snabbt på Straw's arm* Hahaha. *Tittar på armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:08 pm
Chibi Strawberry Valgarv Fine. :0 *Skär ytterst,ytterst,ytterst löst och snabbt på Straw's arm* Hahaha. *Tittar på armen*Baaaaaka.*Dunkar till Straw på huvudet med sidan av svärdsbladet* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:09 pm
Valgarv Baaaaaka.*Dunkar till Straw på huvudet med sidan av svärdsbladet* rolleyes Men vad har jag gjort?! ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:11 pm
Chibi Strawberry Valgarv Baaaaaka.*Dunkar till Straw på huvudet med sidan av svärdsbladet* rolleyes Men vad har jag gjort?! ._.Mycket. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:12 pm
Oh for crying out loud! :0 *Vänder om och går iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:15 pm
Valgarv Oh for crying out loud! :0 *Vänder om och går iväg* Respektera min förvirrade hjärna. >.<
:\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:18 pm
Chibi Strawberry Valgarv Oh for crying out loud! :0 *Vänder om och går iväg* Respektera min förvirrade hjärna. >.<
:\*Vänder mig om och håller katanan mot Straw* Show yourself!I'm calling you out!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
uuuuu... uuuuuuhh... fuuuuuiiit... fuuiiii... @____o *helt borta i huvudet* andreas... trött.. kan knappt.. skriva..
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Vänder mig om och håller katanan mot Straw* Show yourself!I'm calling you out! Nani. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|