|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:31 pm
Elaka pirat! stare Jag vill ha min nyckel. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:33 pm
*Springer in,tacklar till några hyllor så dom faller,kastar sten genom alla glas-skåp,sätter eld på allt toalett papper,kastar en molatov cocktail på kassan och springer ut* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:36 pm
Valgarv *Springer in,tacklar till några hyllor så dom faller,kastar sten genom alla glas-skåp,sätter eld på allt toalett papper,kastar en molatov cocktail på kassan och springer ut* ninja *Springer efter med motorsågen* NU JAEVLAR!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:38 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Springer in,tacklar till några hyllor så dom faller,kastar sten genom alla glas-skåp,sätter eld på allt toalett papper,kastar en molatov cocktail på kassan och springer ut* ninja *Springer efter med motorsågen* NU JAEVLAR!! *Hoppar upp i ett träd och ser ner på* ninja Must destroy all vittnen.*Tar fram en katana*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:40 pm
Valgarv *Hoppar upp i ett träd och ser ner på* ninja Must destroy all vittnen.*Tar fram en katana* *Sågar ner trädet* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:41 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Hoppar upp i ett träd och ser ner på* ninja Must destroy all vittnen.*Tar fram en katana* *Sågar ner trädet* rolleyes *Hoppar ner och landar bakom Straw,höjer katanan* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:42 pm
Valgarv *Hoppar ner och landar bakom Straw,höjer katanan* domokun Yayy. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:44 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Hoppar ner och landar bakom Straw,höjer katanan* domokun Yayy. -.-*Stabbar den i marken istället* ^____^ Yo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:46 pm
Valgarv *Stabbar den i marken istället* ^____^ Yo. *Tittar på marken* Det där är inte jag. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:47 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Stabbar den i marken istället* ^____^ Yo. *Tittar på marken* Det där är inte jag. gonk Så elak är jag inte så jag dödar dig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:48 pm
Valgarv Så elak är jag inte så jag dödar dig! gonk Awww... Ok då. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:49 pm
Chibi Strawberry Valgarv Så elak är jag inte så jag dödar dig! gonk Awww... Ok då. >.<Make love not war!*Peace-pose* cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:51 pm
Valgarv Make love not war!*Peace-pose* cool Så säger dom ja.
:\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 4:53 pm
Chibi Strawberry Valgarv Make love not war!*Peace-pose* cool Så säger dom ja.
:\Hai. ^.~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|