|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 1:37 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Nice! Als ik dat toen had geweten had ik waarschijnlijk wel meegespeeld denk ik. Ben altijd wel in voor wat gezelligheid. was wel gezellig groepje, weet alleen niet alle namen meer. Maar heb ook met geen van hun op 1 iemand na contact meer. En wie mag dat wel niet zijn dan? kwa mensen die speelde? Oei weet er nog 4 derest niet meer. Kumadude Gwenn0w Icedearth (ofzo iets) En dacht dat hatsjepsoet (schrijf je dat zo?) Ook speelde. Met icedearth (aart) heb ik nog contact. Ken ze allemaal niet of kan het me niet meer herinneren. sweatdrop hihi ik zou het niet weten! 4laugh Ach, is ook looong ago. mrgreen Is het ook. Maar nu ik het nog is lees gwenn0w en hatsjepsoet gaat er nu toch een belletje rinkelen. het is wel maar een licht belletje maar het is er wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 1:41 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky En wie mag dat wel niet zijn dan? kwa mensen die speelde? Oei weet er nog 4 derest niet meer. Kumadude Gwenn0w Icedearth (ofzo iets) En dacht dat hatsjepsoet (schrijf je dat zo?) Ook speelde. Met icedearth (aart) heb ik nog contact. Ken ze allemaal niet of kan het me niet meer herinneren. sweatdrop hihi ik zou het niet weten! 4laugh Ach, is ook looong ago. mrgreen Is het ook. Maar nu ik het nog is lees gwenn0w en hatsjepsoet gaat er nu toch een belletje rinkelen. het is wel maar een licht belletje maar het is er wel. wie weet heeft het even tijd nodig Teeheehee~~ Waren ook zoveel mensen! Ik weet ze ook allemaal niet meer! Alleen waar ik echt veel mee sprak herinner ik mij nog een beetje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 2:12 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky En wie mag dat wel niet zijn dan? kwa mensen die speelde? Oei weet er nog 4 derest niet meer. Kumadude Gwenn0w Icedearth (ofzo iets) En dacht dat hatsjepsoet (schrijf je dat zo?) Ook speelde. Met icedearth (aart) heb ik nog contact. Ken ze allemaal niet of kan het me niet meer herinneren. sweatdrop hihi ik zou het niet weten! 4laugh Ach, is ook looong ago. mrgreen Is het ook. Maar nu ik het nog is lees gwenn0w en hatsjepsoet gaat er nu toch een belletje rinkelen. het is wel maar een licht belletje maar het is er wel. wie weet heeft het even tijd nodig Teeheehee~~ Waren ook zoveel mensen! Ik weet ze ook allemaal niet meer! Alleen waar ik echt veel mee sprak herinner ik mij nog een beetje. Van vroeger ken ik nog Jou (als blue-aye), Kittyocean, Wieneke/Wienie en Truthfully. En daar kan ik ook van zeggen dat ik die toen echt graag sprak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 2:21 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Ken ze allemaal niet of kan het me niet meer herinneren. sweatdrop hihi ik zou het niet weten! 4laugh Ach, is ook looong ago. mrgreen Is het ook. Maar nu ik het nog is lees gwenn0w en hatsjepsoet gaat er nu toch een belletje rinkelen. het is wel maar een licht belletje maar het is er wel. wie weet heeft het even tijd nodig Teeheehee~~ Waren ook zoveel mensen! Ik weet ze ook allemaal niet meer! Alleen waar ik echt veel mee sprak herinner ik mij nog een beetje. Van vroeger ken ik nog Jou (als blue-aye), Kittyocean, Wieneke/Wienie en Truthfully. En daar kan ik ook van zeggen dat ik die toen echt graag sprak. Wieneke herinner ik mij ook nog wel ja, Truth ook, sprak ik veel mee, maar dat contact liep dood...weet niet meer waarom okalweer lol Maar I_Love_Horses herinner je je ook nog dat was die van de trampoline enzo. Maar pff die heeft zoveel usernames gehad hahaha alleen deze herinner ik mij nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 3:16 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Ken ze allemaal niet of kan het me niet meer herinneren. sweatdrop hihi ik zou het niet weten! 4laugh Ach, is ook looong ago. mrgreen Is het ook. Maar nu ik het nog is lees gwenn0w en hatsjepsoet gaat er nu toch een belletje rinkelen. het is wel maar een licht belletje maar het is er wel. wie weet heeft het even tijd nodig Teeheehee~~ Waren ook zoveel mensen! Ik weet ze ook allemaal niet meer! Alleen waar ik echt veel mee sprak herinner ik mij nog een beetje. Van vroeger ken ik nog Jou (als blue-aye), Kittyocean, Wieneke/Wienie en Truthfully. En daar kan ik ook van zeggen dat ik die toen echt graag sprak. Wieneke herinner ik mij ook nog wel ja, Truth ook, sprak ik veel mee, maar dat contact liep dood...weet niet meer waarom okalweer lol Maar I_Love_Horses herinner je je ook nog dat was die van de trampoline enzo. Maar pff die heeft zoveel usernames gehad hahaha alleen deze herinner ik mij nog. hahahaha ja klopt die was ik even vergeten ertussen te zetten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 3:37 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Is het ook. Maar nu ik het nog is lees gwenn0w en hatsjepsoet gaat er nu toch een belletje rinkelen. het is wel maar een licht belletje maar het is er wel. wie weet heeft het even tijd nodig Teeheehee~~ Waren ook zoveel mensen! Ik weet ze ook allemaal niet meer! Alleen waar ik echt veel mee sprak herinner ik mij nog een beetje. Van vroeger ken ik nog Jou (als blue-aye), Kittyocean, Wieneke/Wienie en Truthfully. En daar kan ik ook van zeggen dat ik die toen echt graag sprak. Wieneke herinner ik mij ook nog wel ja, Truth ook, sprak ik veel mee, maar dat contact liep dood...weet niet meer waarom okalweer lol Maar I_Love_Horses herinner je je ook nog dat was die van de trampoline enzo. Maar pff die heeft zoveel usernames gehad hahaha alleen deze herinner ik mij nog. hahahaha ja klopt die was ik even vergeten ertussen te zetten. anyway too much to count. rofl haha toen ik terug kwam dacht ik )%@&%)*%)*^@(*^ wat is er met mijn gold gebeurt! duurde even voordat ik doorhad dat er iets anders was lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 3:56 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Is het ook. Maar nu ik het nog is lees gwenn0w en hatsjepsoet gaat er nu toch een belletje rinkelen. het is wel maar een licht belletje maar het is er wel. wie weet heeft het even tijd nodig Teeheehee~~ Waren ook zoveel mensen! Ik weet ze ook allemaal niet meer! Alleen waar ik echt veel mee sprak herinner ik mij nog een beetje. Van vroeger ken ik nog Jou (als blue-aye), Kittyocean, Wieneke/Wienie en Truthfully. En daar kan ik ook van zeggen dat ik die toen echt graag sprak. Wieneke herinner ik mij ook nog wel ja, Truth ook, sprak ik veel mee, maar dat contact liep dood...weet niet meer waarom okalweer lol Maar I_Love_Horses herinner je je ook nog dat was die van de trampoline enzo. Maar pff die heeft zoveel usernames gehad hahaha alleen deze herinner ik mij nog. hahahaha ja klopt die was ik even vergeten ertussen te zetten. anyway too much to count. rofl haha toen ik terug kwam dacht ik )%@&%)*%)*^@(*^ wat is er met mijn gold gebeurt! duurde even voordat ik doorhad dat er iets anders was lol Ik heb daar nie zo'n last van gehad eigenlijk. Had je veel dan ofzo? Bij mij was het *#@!*$%?*#! wat is er met mijn profiel gebeurt?! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 4:06 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Van vroeger ken ik nog Jou (als blue-aye), Kittyocean, Wieneke/Wienie en Truthfully. En daar kan ik ook van zeggen dat ik die toen echt graag sprak. Wieneke herinner ik mij ook nog wel ja, Truth ook, sprak ik veel mee, maar dat contact liep dood...weet niet meer waarom okalweer lol Maar I_Love_Horses herinner je je ook nog dat was die van de trampoline enzo. Maar pff die heeft zoveel usernames gehad hahaha alleen deze herinner ik mij nog. hahahaha ja klopt die was ik even vergeten ertussen te zetten. anyway too much to count. rofl haha toen ik terug kwam dacht ik )%@&%)*%)*^@(*^ wat is er met mijn gold gebeurt! duurde even voordat ik doorhad dat er iets anders was lol Ik heb daar nie zo'n last van gehad eigenlijk. Had je veel dan ofzo? Bij mij was het *#@!*$%?*#! wat is er met mijn profiel gebeurt?! xD ik had best wel veel, maar met de currency change was het opeens een klein getal hahah lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2018 12:11 am
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Van vroeger ken ik nog Jou (als blue-aye), Kittyocean, Wieneke/Wienie en Truthfully. En daar kan ik ook van zeggen dat ik die toen echt graag sprak. Wieneke herinner ik mij ook nog wel ja, Truth ook, sprak ik veel mee, maar dat contact liep dood...weet niet meer waarom okalweer lol Maar I_Love_Horses herinner je je ook nog dat was die van de trampoline enzo. Maar pff die heeft zoveel usernames gehad hahaha alleen deze herinner ik mij nog. hahahaha ja klopt die was ik even vergeten ertussen te zetten. anyway too much to count. rofl haha toen ik terug kwam dacht ik )%@&%)*%)*^@(*^ wat is er met mijn gold gebeurt! duurde even voordat ik doorhad dat er iets anders was lol Ik heb daar nie zo'n last van gehad eigenlijk. Had je veel dan ofzo? Bij mij was het *#@!*$%?*#! wat is er met mijn profiel gebeurt?! xD ik had best wel veel, maar met de currency change was het opeens een klein getal hahah lol hoeveel was dat dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2018 2:25 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky hahahaha ja klopt die was ik even vergeten ertussen te zetten. anyway too much to count. rofl haha toen ik terug kwam dacht ik )%@&%)*%)*^@(*^ wat is er met mijn gold gebeurt! duurde even voordat ik doorhad dat er iets anders was lol Ik heb daar nie zo'n last van gehad eigenlijk. Had je veel dan ofzo? Bij mij was het *#@!*$%?*#! wat is er met mijn profiel gebeurt?! xD ik had best wel veel, maar met de currency change was het opeens een klein getal hahah lol hoeveel was dat dan? oh geen idee meer, nu na het een en ander aan dingen gekocht te hebben zit ik op 12.000P Maar dat stelt ook niet veel voor meer hahahaha...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2018 5:59 pm
*rolt rond door de ADPE Chatterbox met oude original account omdat het kan* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2018 6:30 pm
Blue-aye *rolt rond door de ADPE Chatterbox met oude original account omdat het kan* 4laugh Good times xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2018 6:34 pm
TrickyNicky Blue-aye *rolt rond door de ADPE Chatterbox met oude original account omdat het kan* 4laugh Good times xd heart **cher voice** If i could tuuuurn back timmee lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2018 2:08 am