|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2018 3:07 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky dit staat er "Flying Solo Since Oct 22, 2004" En in me wedding log staat ook niets. Misschien komt dat omdat ik me naam heb veranderd ik zou het anders ook niet weten. Maar wel leuk om je weer is tegen te komen hier. biggrin Had niet verwacht jou ooit weer tegen te komen na zo veel jaren! mrgreen Ja ik ook niet eigenlijk. Was eigenlijk een beetje per toeval. Ik was pas iemand aan het vertellen over mijn profiel hier op Gaia en dat ik dat zelf in elkaar had geflanst. Toen was ik uit nieuwsgierigheid gaan kijken. Toen me frustreren omdat na al die jaren en vele updates heel mijn profiel verneukt was en dus ik die weer in orde moest maken. Toen ben ik ook even nog gaan kijken of er nog leven was in me oude guild en tot mijn verbazing wel en tot mij nog grotere verbazing nog oud members ook. Ik ben ook pas sinds heel kort weer terug op Gaia. Mijn profiel is niet zo heel interesting, gewoon een basic idk iets. En idd er zijn toch nog wel wat mensen aanwezig die nog van flink wat jaren geleden zijn. Ik mis wel de oude drukte haha...F5 en je mocht 5 pagina's inhalen haha heart good old times Zag ik, maar ja dat had jij toch ook nooit gehad of wel? hahaha ja dat mis ik ook zeker wel. Good old day's! Zelfs midden in de nacht waren er nog genoeg online. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2018 3:18 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky dit staat er "Flying Solo Since Oct 22, 2004" En in me wedding log staat ook niets. Misschien komt dat omdat ik me naam heb veranderd ik zou het anders ook niet weten. Maar wel leuk om je weer is tegen te komen hier. biggrin Had niet verwacht jou ooit weer tegen te komen na zo veel jaren! mrgreen Ja ik ook niet eigenlijk. Was eigenlijk een beetje per toeval. Ik was pas iemand aan het vertellen over mijn profiel hier op Gaia en dat ik dat zelf in elkaar had geflanst. Toen was ik uit nieuwsgierigheid gaan kijken. Toen me frustreren omdat na al die jaren en vele updates heel mijn profiel verneukt was en dus ik die weer in orde moest maken. Toen ben ik ook even nog gaan kijken of er nog leven was in me oude guild en tot mijn verbazing wel en tot mij nog grotere verbazing nog oud members ook. Ik ben ook pas sinds heel kort weer terug op Gaia. Mijn profiel is niet zo heel interesting, gewoon een basic idk iets. En idd er zijn toch nog wel wat mensen aanwezig die nog van flink wat jaren geleden zijn. Ik mis wel de oude drukte haha...F5 en je mocht 5 pagina's inhalen haha heart good old times Zag ik, maar ja dat had jij toch ook nooit gehad of wel? hahaha ja dat mis ik ook zeker wel. Good old day's! Zelfs midden in de nacht waren er nog genoeg online. xD Pas veel later had ik een uitgebreidere profile. Maar die is ofc verloren gegaan met de tijd. Klopt! hoevaak ik wel niet veeeeel te laat ging slapen hierdoor hahaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2018 3:32 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky dit staat er "Flying Solo Since Oct 22, 2004" En in me wedding log staat ook niets. Misschien komt dat omdat ik me naam heb veranderd ik zou het anders ook niet weten. Maar wel leuk om je weer is tegen te komen hier. biggrin Had niet verwacht jou ooit weer tegen te komen na zo veel jaren! mrgreen Ja ik ook niet eigenlijk. Was eigenlijk een beetje per toeval. Ik was pas iemand aan het vertellen over mijn profiel hier op Gaia en dat ik dat zelf in elkaar had geflanst. Toen was ik uit nieuwsgierigheid gaan kijken. Toen me frustreren omdat na al die jaren en vele updates heel mijn profiel verneukt was en dus ik die weer in orde moest maken. Toen ben ik ook even nog gaan kijken of er nog leven was in me oude guild en tot mijn verbazing wel en tot mij nog grotere verbazing nog oud members ook. Ik ben ook pas sinds heel kort weer terug op Gaia. Mijn profiel is niet zo heel interesting, gewoon een basic idk iets. En idd er zijn toch nog wel wat mensen aanwezig die nog van flink wat jaren geleden zijn. Ik mis wel de oude drukte haha...F5 en je mocht 5 pagina's inhalen haha heart good old times Zag ik, maar ja dat had jij toch ook nooit gehad of wel? hahaha ja dat mis ik ook zeker wel. Good old day's! Zelfs midden in de nacht waren er nog genoeg online. xD Pas veel later had ik een uitgebreidere profile. Maar die is ofc verloren gegaan met de tijd. Klopt! hoevaak ik wel niet veeeeel te laat ging slapen hierdoor hahaha heb je de afbeeldingen nog? Want anders zou ik het misschien wel weer voor je kunnen maken? Mijne heb ik in 3 dagen herstelt naar originele staat. Hahahaha same here! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2018 3:34 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Ja ik ook niet eigenlijk. Was eigenlijk een beetje per toeval. Ik was pas iemand aan het vertellen over mijn profiel hier op Gaia en dat ik dat zelf in elkaar had geflanst. Toen was ik uit nieuwsgierigheid gaan kijken. Toen me frustreren omdat na al die jaren en vele updates heel mijn profiel verneukt was en dus ik die weer in orde moest maken. Toen ben ik ook even nog gaan kijken of er nog leven was in me oude guild en tot mijn verbazing wel en tot mij nog grotere verbazing nog oud members ook. Ik ben ook pas sinds heel kort weer terug op Gaia. Mijn profiel is niet zo heel interesting, gewoon een basic idk iets. En idd er zijn toch nog wel wat mensen aanwezig die nog van flink wat jaren geleden zijn. Ik mis wel de oude drukte haha...F5 en je mocht 5 pagina's inhalen haha heart good old times Zag ik, maar ja dat had jij toch ook nooit gehad of wel? hahaha ja dat mis ik ook zeker wel. Good old day's! Zelfs midden in de nacht waren er nog genoeg online. xD Pas veel later had ik een uitgebreidere profile. Maar die is ofc verloren gegaan met de tijd. Klopt! hoevaak ik wel niet veeeeel te laat ging slapen hierdoor hahaha heb je de afbeeldingen nog? Want anders zou ik het misschien wel weer voor je kunnen maken? Mijne heb ik in 3 dagen herstelt naar originele staat. Hahahaha same here! xD Oh nee die heb ik allemaal niet meer! All gone! Gaiaonline / RagnarokOnline / Lineage2 (met ADPE Guild) haha mijn vrije tijd besteding toen destijds o.a hahahahha xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2018 4:25 pm
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Ja ik ook niet eigenlijk. Was eigenlijk een beetje per toeval. Ik was pas iemand aan het vertellen over mijn profiel hier op Gaia en dat ik dat zelf in elkaar had geflanst. Toen was ik uit nieuwsgierigheid gaan kijken. Toen me frustreren omdat na al die jaren en vele updates heel mijn profiel verneukt was en dus ik die weer in orde moest maken. Toen ben ik ook even nog gaan kijken of er nog leven was in me oude guild en tot mijn verbazing wel en tot mij nog grotere verbazing nog oud members ook. Ik ben ook pas sinds heel kort weer terug op Gaia. Mijn profiel is niet zo heel interesting, gewoon een basic idk iets. En idd er zijn toch nog wel wat mensen aanwezig die nog van flink wat jaren geleden zijn. Ik mis wel de oude drukte haha...F5 en je mocht 5 pagina's inhalen haha heart good old times Zag ik, maar ja dat had jij toch ook nooit gehad of wel? hahaha ja dat mis ik ook zeker wel. Good old day's! Zelfs midden in de nacht waren er nog genoeg online. xD Pas veel later had ik een uitgebreidere profile. Maar die is ofc verloren gegaan met de tijd. Klopt! hoevaak ik wel niet veeeeel te laat ging slapen hierdoor hahaha heb je de afbeeldingen nog? Want anders zou ik het misschien wel weer voor je kunnen maken? Mijne heb ik in 3 dagen herstelt naar originele staat. Hahahaha same here! xD Oh nee die heb ik allemaal niet meer! All gone! Gaiaonline / RagnarokOnline / Lineage2 (met ADPE Guild) haha mijn vrije tijd besteding toen destijds o.a hahahahha xd ok njah valt dan ook weinig te herstellen xD Mijne waren toen Gaia, WoW, CoD en natuurlijk buiten speulen met vrienden. Zat de ADPE guild ook in ragnarok en lineage 2? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2018 11:19 pm
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Zag ik, maar ja dat had jij toch ook nooit gehad of wel? hahaha ja dat mis ik ook zeker wel. Good old day's! Zelfs midden in de nacht waren er nog genoeg online. xD Pas veel later had ik een uitgebreidere profile. Maar die is ofc verloren gegaan met de tijd. Klopt! hoevaak ik wel niet veeeeel te laat ging slapen hierdoor hahaha heb je de afbeeldingen nog? Want anders zou ik het misschien wel weer voor je kunnen maken? Mijne heb ik in 3 dagen herstelt naar originele staat. Hahahaha same here! xD Oh nee die heb ik allemaal niet meer! All gone! Gaiaonline / RagnarokOnline / Lineage2 (met ADPE Guild) haha mijn vrije tijd besteding toen destijds o.a hahahahha xd ok njah valt dan ook weinig te herstellen xD Mijne waren toen Gaia, WoW, CoD en natuurlijk buiten speulen met vrienden. Zat de ADPE guild ook in ragnarok en lineage 2? surprised haha buiten kwam ik ook wel genoeg ja! Jaaa een paar van ons zaten op een private server van ragnarok, erg gezellig. En best een redelijk groepje van de ADPE zat ook op lineage2.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 12:33 am
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Zag ik, maar ja dat had jij toch ook nooit gehad of wel? hahaha ja dat mis ik ook zeker wel. Good old day's! Zelfs midden in de nacht waren er nog genoeg online. xD Pas veel later had ik een uitgebreidere profile. Maar die is ofc verloren gegaan met de tijd. Klopt! hoevaak ik wel niet veeeeel te laat ging slapen hierdoor hahaha heb je de afbeeldingen nog? Want anders zou ik het misschien wel weer voor je kunnen maken? Mijne heb ik in 3 dagen herstelt naar originele staat. Hahahaha same here! xD Oh nee die heb ik allemaal niet meer! All gone! Gaiaonline / RagnarokOnline / Lineage2 (met ADPE Guild) haha mijn vrije tijd besteding toen destijds o.a hahahahha xd ok njah valt dan ook weinig te herstellen xD Mijne waren toen Gaia, WoW, CoD en natuurlijk buiten speulen met vrienden. Zat de ADPE guild ook in ragnarok en lineage 2? surprised haha buiten kwam ik ook wel genoeg ja! Jaaa een paar van ons zaten op een private server van ragnarok, erg gezellig. En best een redelijk groepje van de ADPE zat ook op lineage2. Nice! Als ik dat toen had geweten had ik waarschijnlijk wel meegespeeld denk ik. Ben altijd wel in voor wat gezelligheid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 2:51 am
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky heb je de afbeeldingen nog? Want anders zou ik het misschien wel weer voor je kunnen maken? Mijne heb ik in 3 dagen herstelt naar originele staat. Hahahaha same here! xD Oh nee die heb ik allemaal niet meer! All gone! Gaiaonline / RagnarokOnline / Lineage2 (met ADPE Guild) haha mijn vrije tijd besteding toen destijds o.a hahahahha xd ok njah valt dan ook weinig te herstellen xD Mijne waren toen Gaia, WoW, CoD en natuurlijk buiten speulen met vrienden. Zat de ADPE guild ook in ragnarok en lineage 2? surprised haha buiten kwam ik ook wel genoeg ja! Jaaa een paar van ons zaten op een private server van ragnarok, erg gezellig. En best een redelijk groepje van de ADPE zat ook op lineage2. Nice! Als ik dat toen had geweten had ik waarschijnlijk wel meegespeeld denk ik. Ben altijd wel in voor wat gezelligheid. was wel gezellig groepje, weet alleen niet alle namen meer. Maar heb ook met geen van hun op 1 iemand na contact meer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 5:12 am
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky heb je de afbeeldingen nog? Want anders zou ik het misschien wel weer voor je kunnen maken? Mijne heb ik in 3 dagen herstelt naar originele staat. Hahahaha same here! xD Oh nee die heb ik allemaal niet meer! All gone! Gaiaonline / RagnarokOnline / Lineage2 (met ADPE Guild) haha mijn vrije tijd besteding toen destijds o.a hahahahha xd ok njah valt dan ook weinig te herstellen xD Mijne waren toen Gaia, WoW, CoD en natuurlijk buiten speulen met vrienden. Zat de ADPE guild ook in ragnarok en lineage 2? surprised haha buiten kwam ik ook wel genoeg ja! Jaaa een paar van ons zaten op een private server van ragnarok, erg gezellig. En best een redelijk groepje van de ADPE zat ook op lineage2. Nice! Als ik dat toen had geweten had ik waarschijnlijk wel meegespeeld denk ik. Ben altijd wel in voor wat gezelligheid. was wel gezellig groepje, weet alleen niet alle namen meer. Maar heb ook met geen van hun op 1 iemand na contact meer. En wie mag dat wel niet zijn dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 7:07 am
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky ok njah valt dan ook weinig te herstellen xD Mijne waren toen Gaia, WoW, CoD en natuurlijk buiten speulen met vrienden. Zat de ADPE guild ook in ragnarok en lineage 2? surprised haha buiten kwam ik ook wel genoeg ja! Jaaa een paar van ons zaten op een private server van ragnarok, erg gezellig. En best een redelijk groepje van de ADPE zat ook op lineage2. Nice! Als ik dat toen had geweten had ik waarschijnlijk wel meegespeeld denk ik. Ben altijd wel in voor wat gezelligheid. was wel gezellig groepje, weet alleen niet alle namen meer. Maar heb ook met geen van hun op 1 iemand na contact meer. En wie mag dat wel niet zijn dan? kwa mensen die speelde? Oei weet er nog 4 derest niet meer. Kumadude Gwenn0w Icedearth (ofzo iets) En dacht dat hatsjepsoet (schrijf je dat zo?) Ook speelde. Met icedearth (aart) heb ik nog contact.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 8:15 am
Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky ok njah valt dan ook weinig te herstellen xD Mijne waren toen Gaia, WoW, CoD en natuurlijk buiten speulen met vrienden. Zat de ADPE guild ook in ragnarok en lineage 2? surprised haha buiten kwam ik ook wel genoeg ja! Jaaa een paar van ons zaten op een private server van ragnarok, erg gezellig. En best een redelijk groepje van de ADPE zat ook op lineage2. Nice! Als ik dat toen had geweten had ik waarschijnlijk wel meegespeeld denk ik. Ben altijd wel in voor wat gezelligheid. was wel gezellig groepje, weet alleen niet alle namen meer. Maar heb ook met geen van hun op 1 iemand na contact meer. En wie mag dat wel niet zijn dan? kwa mensen die speelde? Oei weet er nog 4 derest niet meer. Kumadude Gwenn0w Icedearth (ofzo iets) En dacht dat hatsjepsoet (schrijf je dat zo?) Ook speelde. Met icedearth (aart) heb ik nog contact. Ken ze allemaal niet of kan het me niet meer herinneren. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 9:11 am
Of je bent een dagje weg en er is een pagina aan post bijgekomen... dat is ook niet van deze tijd.... rofl
Ragnarookkk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 10:48 am
LeannaAnne Of je bent een dagje weg en er is een pagina aan post bijgekomen... dat is ook niet van deze tijd.... rofl Ragnarookkk heart Moet je ook geen dagje weg gaan. Hahahaha! xD Hoezo is dat niet van deze tijd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 11:25 am
LeannaAnne Of je bent een dagje weg en er is een pagina aan post bijgekomen... dat is ook niet van deze tijd.... rofl Ragnarookkk heart Goed he! heart xp jaa RAGNAROK heart I dont like RO2 tho. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2018 11:27 am
TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Linah Rose TrickyNicky Nice! Als ik dat toen had geweten had ik waarschijnlijk wel meegespeeld denk ik. Ben altijd wel in voor wat gezelligheid. was wel gezellig groepje, weet alleen niet alle namen meer. Maar heb ook met geen van hun op 1 iemand na contact meer. En wie mag dat wel niet zijn dan? kwa mensen die speelde? Oei weet er nog 4 derest niet meer. Kumadude Gwenn0w Icedearth (ofzo iets) En dacht dat hatsjepsoet (schrijf je dat zo?) Ook speelde. Met icedearth (aart) heb ik nog contact. Ken ze allemaal niet of kan het me niet meer herinneren. sweatdrop hihi ik zou het niet weten! 4laugh Ach, is ook looong ago. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|