|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2018 4:57 pm
LeannaAnne Jaaaaa we zijn er nog! Al was ik eventjes flink verkouden en ben ik heeel hard bezig om voor dit weekend weer beter te zijn sweatdrop Beterschap! Hopelijk is het je gelukt om weer beter te zijn dit afgelopen weekend!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2018 10:20 am
Yupyup helemaal goed gekomen! Nu weer hard zoeken naar een baan gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2018 3:33 pm
jeuzus christus ik wist niet dat het na al die jaren nog leefde hier eek
Ik zie zelfs nog oude bekende eek Kittyocean en Norwood
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2018 10:04 am
Norwood is laaaaaang verdwenen, maar jazekers Kitty is er nog steeds!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2018 1:10 pm
LeannaAnne Norwood is laaaaaang verdwenen, maar jazekers Kitty is er nog steeds! Norwood! Damn...dat is lang geleden dat ik die voor het laatst heb gesproken! I feel old hahaha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2018 1:11 pm
TrickyNicky jeuzus christus ik wist niet dat het na al die jaren nog leefde hier eek Ik zie zelfs nog oude bekende eek Kittyocean en Norwood cool avi mrgreen heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2018 1:52 am
Sorry, wat heftige weken gehad. Overleden kater, eigen verjaardag, DutchComicCon en nu zelf verkouden... en maandag weer aan het werk XP
Met de Elfia zal ik ook niet online kunnen XP
Norwood was niet al te lang geleden gesignaleerd in de guild, maar is helaas weer een tijdje absent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2018 7:03 am
LeannaAnne Norwood is laaaaaang verdwenen, maar jazekers Kitty is er nog steeds! njah ik weet niet wat jij lang noemt hoor maar ik vind eind vorig jaar dat hij hier was vind ik toch wel kort bij hoor. Korter bij dan dat ik hier ben gespot ben xD Linah Rose TrickyNicky jeuzus christus ik wist niet dat het na al die jaren nog leefde hier eek Ik zie zelfs nog oude bekende eek Kittyocean en Norwood cool avi mrgreen heart Thnx! Appreciate it! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2018 5:51 pm
kittyocean Sorry, wat heftige weken gehad. Overleden kater, eigen verjaardag, DutchComicCon en nu zelf verkouden... en maandag weer aan het werk XP Met de Elfia zal ik ook niet online kunnen XP Norwood was niet al te lang geleden gesignaleerd in de guild, maar is helaas weer een tijdje absent Alles op zn tijd! Gaia is geen prioriteit! Jammer!, al betwijfel ik of hij mij uberhaubt nog zou herkennen. Ik ben al zo lang van de aardbodem verdwenen geweest. + denk dat ik alleen herkent zou worden met mijn Original Gaia username en 2e Username. Denk dat dat voor de meeste geld uit de old gaia tijd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2018 2:01 am
Naar mijn weten was Norwood nooit echt heel actief meer, verscheen hij eventjes en was snel weer weg... maar ik geef ook toe dat ik mijn stille periodes heb gehad dus wie weet sweatdrop
Maar damn Linah das like... 12 jaar geleden ofzo? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2018 1:46 pm
Linah Rose kittyocean Sorry, wat heftige weken gehad. Overleden kater, eigen verjaardag, DutchComicCon en nu zelf verkouden... en maandag weer aan het werk XP Met de Elfia zal ik ook niet online kunnen XP Norwood was niet al te lang geleden gesignaleerd in de guild, maar is helaas weer een tijdje absent Alles op zn tijd! Gaia is geen prioriteit! Jammer!, al betwijfel ik of hij mij uberhaubt nog zou herkennen. Ik ben al zo lang van de aardbodem verdwenen geweest. + denk dat ik alleen herkent zou worden met mijn Original Gaia username en 2e Username. Denk dat dat voor de meeste geld uit de old gaia tijd. wat waren je eerder usernames dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2018 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2018 4:01 am
TrickyNicky Linah Rose kittyocean Sorry, wat heftige weken gehad. Overleden kater, eigen verjaardag, DutchComicCon en nu zelf verkouden... en maandag weer aan het werk XP Met de Elfia zal ik ook niet online kunnen XP Norwood was niet al te lang geleden gesignaleerd in de guild, maar is helaas weer een tijdje absent Alles op zn tijd! Gaia is geen prioriteit! Jammer!, al betwijfel ik of hij mij uberhaubt nog zou herkennen. Ik ben al zo lang van de aardbodem verdwenen geweest. + denk dat ik alleen herkent zou worden met mijn Original Gaia username en 2e Username. Denk dat dat voor de meeste geld uit de old gaia tijd. wat waren je eerder usernames dan? Kuch...uhm...eh...oke dan.. Ik ben de beruchte: Blue-aye die een bittere nasmaak achterliet voor sommige ^^;; *moet ik nu vluchten? sweatdrop * En daarna lino-chan & linochansu anyway, lots did change tho in al those years! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2018 6:15 am
Ik heb weinig met Linah gesproken in de eerdere jaren, maar ik heb hem wel een paar keer op wat events en meetups mogen knuffelen! heart Volgens mij was het toen nog de MSN tijd rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2018 9:11 am
LeannaAnne Ik heb weinig met Linah gesproken in de eerdere jaren, maar ik heb hem wel een paar keer op wat events en meetups mogen knuffelen! heart Volgens mij was het toen nog de MSN tijd rofl Good old msn tijd ja! O.a castlefest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|