|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2017 1:58 am
yup, ben ook de laatste 3 dagen van mijn vakantie ook alleen maar aan het werken (opruimen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 02, 2018 3:54 am
Halllloooo lieve guildmensjes! Kleine update: Sinds ik in november ben afgestudeerd (Heb ik dat uberhuapt gemeld? rolleyes ) ben ik een beetje in een raar gat gevallen. Ik denk dat ik van de week eindelijk tegen de onderkant ben aan geplet... en ik probeer er nu dus weer uit te klimmen!
Ik ben met wat online game-vrienden aan Habitica begonnen, dat is een appje waarin je takenlijstjes kan maken... maar omdat het ook een beetje een RPG is krijg je levels en items.... en kan je kan quest doen met je vrienden! Dusss... ik ga nu ook gaia toevoegen aan dat lijstje, dat ik ADPE elke dag weer even bezoek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2018 2:51 am
Ik kan begrijpen dat je in een gat bent gekomen, dat had ik ook. Eindelijk dat gezeik klaar en dan... eh, wat dan? Gelukkig heb je je IRL vrienden smile En ons ook, als je wilt!!!
Welkom in het 'leuke' leven na je afstuderen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 03, 2018 7:04 am
Jaaa pfoe... even een portfolio opbouwen en even wat sollicaties sturen... klinkt veeeel makkelijker dan het is gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2018 2:17 am
en vooral dat solliciteren! Dat Portfolio 'gaat nog wel', maar sollicitaties.... Ik duim voor je!! Kunnen we ergens mee helpen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2018 7:01 am
Ik vind het juist andersom! Dat portfolio nakt me! Ik moet als ontwerper namelijk zorgen dat ook de manier van presenteren professioneel is stressed
Er zijn best wat plekken te vinden om voor te solliciteren, maar dan moet ik wel een sterk portfolio hebben burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2018 3:25 am
Ai, good luck dan!! Let us know if we can help!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2018 10:45 am
Ben zover al op uh..... 98%? Ben al twee weken aan het coderen... en daar komt zo veel stress bij kijken als het niet meewerkt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2018 2:29 am
Volhouden! Laatste loodjes!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2018 3:48 am
Ik heb nu een eerste versie online staan, maar das puur zodat ik tenminste kan solliciteren, betekend niet dat het een 10 waard is.... misschien net een 6je XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2018 2:38 am
en echte artiest is nooit tevreden XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2018 2:12 am
Precies ja! Nu nog eens kijken hoeveel ik er kan schrijven... angst opzij.... gewoon schrijven! burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2018 2:59 am
ergste wat je kan gebeuren is dat je moet schrappen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2018 3:38 pm
Laatste berichten in maart. Hey dus er zijn nog wel mensen hier! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2018 4:29 am
Jaaaaa we zijn er nog! Al was ik eventjes flink verkouden en ben ik heeel hard bezig om voor dit weekend weer beter te zijn sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|