|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 9:51 am
vanavond verslag nederlands maken sweatdrop .... kan natuurlijk ook morgenochtend ninja *is slecht bezig <_<*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:00 am
STOUT biggrin Je moet het nu maken biggrin biggrin MOET haha lol lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 5:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:25 am
een irritant zusje dat zich verveeld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 9:44 am
On my mind: Broer gearresteerd Saaie school wil een andere opleiding Veel te warm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 9:47 am
Eh als ik het mag weten wrm gearresteerd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 9:53 am
Elfinzu Eh als ik het mag weten wrm gearresteerd? Een zusje van mijn broer ze vriend is lastig gevallen door zo'n kerel dus gingen ze ff die kerel opzoeken. Toen liepen me broer en die jongen op die kerel af en toen probeerde die vent me broer te slaan dus uit reactie sloeg mijn broer die vent en toen ging ie vent door het lint. Die kerel ging om zich heen slaan en toen sloeg die broer van dat meisje die vent knock-out en toen ie weer op stond had ie me broers nummerbord op geschreven. Me broer is net een uur geleden door politie gearresteerd bij het huis van me pa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:43 pm
So erg man en succes he ik hoop dat hij niet vast gaat zitten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:47 pm
Oh ja, heerlijk O.o wordt hij beschuldigd van openbare geweldpleging!
Volgende keer: niet zelf die gozer opzoeken maar meteen naar de politie gaan!! Dan had HIJ alle problemen gekregen en niet je broer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:52 pm
Ik hou van m'n vriendin, maar het mag niet van haar ouders... cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:55 pm
Doet die politie dan wat? soms lijkt t wel alsof die gasten alleen maar de "goeie" oppakken... okal mocht t eigenlijk niet wat je broer deed, hij had goede redenen dus k vind dat de politie dom bezig is...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 12:58 pm
die man heeft aanklacht ingediend maar hij kan niks doen was zelf verdediging dus dan kunnen ze volgens mij niks doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 1:00 pm
IcedEarth Ik hou van m'n vriendin, maar het mag niet van haar ouders... cry ik had hetzelfde probleem alleen maar omdat ik Lonsdale draag echt achterlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 1:34 pm
Nou ja.... naar iemand gaan om uitleg te vragen is inderdaad niet erg. Maar goed, als er iemand wil gaan meppen...zolang het maar zelfverdediging is! En wie het eerste komt.....die geloven ze als eerste...... maar goed, nu mag je broer bewijzen dat het inderdaad zelfverdediging was! Succes ermee! Dat is pittig!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |