|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 2:21 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 3:51 pm
+ mina preliminära betyg var bättre än jag trodde. + de kan höjas
- mina preliminära betyg är fortfarande pretty shitty. - ...även om de höjs. -sjuk och gick hem från skolan. damn.
+/- random okänd man vulgade ner mig på bussen xd halcyon. robot chant det mest enorma minuset av allt.- jag har tappat min miyavi pin. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 9:42 pm
- proppen har gått och det är låst till källaren där proppskåpet är, har ringt hyresvärden som ännu inte fixat det... har varit utan ström i 4 av 6 rum i över 24 h... det är dessutom kök och badrum, kylvarornä förstörda och kan inte laga mat crying ... börjar bli lite småhungrig ;P sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 10:15 pm
+/- Ehm...*tittar på klockan*...god natt! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:09 pm
+ Piercing idag. oo;; pappa godkände det så nu är det bara att gå och göra det. razz + Börjar klockan 12:30. blaugh + åt lite frukost idag. Oo; inte ätit frukost på flera dagar.
- Känner mig dålig. - They do it vill inte laddas ner. ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:17 pm
Mikusagi Igar: Negativa faktorer - Jag gjorde bort mig pa Grand HotelPositiva faktorer + Niclas tittade pa mig nar han var pa scenen... + Niclas tittade pa mig igen, och log, nar han var pa scenen... + Niclas pekade pa mig och blinkade, nar han var pa cenen. + Niclas kom ihag mitt namn + Niclas skakade min hand + Niclas Wahlgren finns, han ar pa riktigt!Samma minus och plus idag! Fast... allt det dar hande i forrgar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:24 pm
- Mår hemskt.. - Hatar mig själv.. - Vet inte vad jag ska göra.. -/+ Struntar i Gaia och Msn.. För allas bästa.. + Mår man så illa som jag gör så är det svårt att se positiva saker..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:38 pm
Mikusagi Mikusagi Igar: Negativa faktorer - Jag gjorde bort mig pa Grand HotelPositiva faktorer + Niclas tittade pa mig nar han var pa scenen... + Niclas tittade pa mig igen, och log, nar han var pa scenen... + Niclas pekade pa mig och blinkade, nar han var pa cenen. + Niclas kom ihag mitt namn + Niclas skakade min hand + Niclas Wahlgren finns, han ar pa riktigt!Samma minus och plus idag! Fast... allt det dar hande i forrgar. Jag lagger till Negativa faktorer - Jag missade att jag blev ett ar pa Gaia igar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 2:11 am
Nightmare Asura - Mår hemskt.. - Hatar mig själv.. - Vet inte vad jag ska göra.. -/+ Struntar i Gaia och Msn.. För allas bästa.. + Mår man så illa som jag gör så är det svårt att se positiva saker.. Naje!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 2:17 am
+ Ser Badass ut i min officercap domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 2:20 am
+/- Satt uppe till 4 på natten för att rita en bild till en speciell person.. men bilden blev bra iaf heart
- Sakna >o< - Jätte förkyld - Jag dör.. xx;;; - Dröjer jätte länge innan alla mina favorit serier börjar, som City Guys, Nanny, Full House, Fresh Prince in Bel Air etc etc.. <<
+ När jag kom till skolan fick jag en kram av Karim surprised heart Vilken gullig liten pojke! whee + Musik + Sooovaaa.. == + "You got to believe.. in the power of love.." *Sjunga* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 3:40 am
+ Min bror fyller 14 idag :3
- Känner mig lite... utstött - Är i skolan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 3:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 5:21 am
+ Hade ingen kvalle-tid på morgonen eller eftermiddagen
- känns som att alla lärarna på skolan hatar mig - hade N.O prov och kommer att få göra omprov
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 5:25 am
+ Äter min egna goda special fruktsallad <3 + Inga läxor eller prov denna vecka... Än så länge iallafall...
- Jag drar förhastade slutsatser och är elak >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|