|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 10:44 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker okey sweatdrop så hur går det annars? ._. Det går väl... nåt.. Själv?För tillfället har jag ont i magen, på grun av att pappa torkat sig i röven med alla pankakor jag nyss åt stare . Ja och jag måste ringa min kompis och säga att jag inte kan sova över...har ingen lust nu. Dessutom ska vi till Trosa tidigt i morgon och leka Skogs Mulle bland alla svampar och kantareller xd och jag ska väll som vanligt sitta och röka skogens alla löv och barr razz haha sån är väl jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 10:46 am
Innocent Hacker För tillfället har jag ont i magen, på grun av att pappa torkat sig i röven med alla pankakor jag nyss åt stare . Ja och jag måste ringa min kompis och säga att jag inte kan sova över...har ingen lust nu. Dessutom ska vi till Trosa tidigt i morgon och leka Skogs Mulle bland alla svampar och kantareller xd och jag ska väll som vanligt sitta och röka skogens alla löv och barr razz haha sån är väl jag. o________________o Damn, du har tydligen fullt upp du. Jag har också ont i magen. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 10:48 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker För tillfället har jag ont i magen, på grun av att pappa torkat sig i röven med alla pankakor jag nyss åt stare . Ja och jag måste ringa min kompis och säga att jag inte kan sova över...har ingen lust nu. Dessutom ska vi till Trosa tidigt i morgon och leka Skogs Mulle bland alla svampar och kantareller xd och jag ska väll som vanligt sitta och röka skogens alla löv och barr razz haha sån är väl jag. o________________o Damn, du har tydligen fullt upp du. Jag har också ont i magen. >.<jag med...fast inte magen...utan revbenen..men nästan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 10:55 am
Gandiloulou Chibi Strawberry Innocent Hacker För tillfället har jag ont i magen, på grun av att pappa torkat sig i röven med alla pankakor jag nyss åt stare . Ja och jag måste ringa min kompis och säga att jag inte kan sova över...har ingen lust nu. Dessutom ska vi till Trosa tidigt i morgon och leka Skogs Mulle bland alla svampar och kantareller xd och jag ska väll som vanligt sitta och röka skogens alla löv och barr razz haha sån är väl jag. o________________o Damn, du har tydligen fullt upp du. Jag har också ont i magen. >.<jag med...fast inte magen...utan revbenen..men nästan... huhu razz vi är ju allt normala i min familj. a**å det enda våra grannar hör är hur mamma skriker och gapar. Sen så springer dom flesta omkring här med motorsågar, häcksaxar och knivar. Så ja gonk vad ska man förvänta sig. Och en pappa som brakar loss med sina förgiftade mökar, man måste evakuera varje gång. Dessutom snarkar han så att hela huset skakar gonk crying man kan ju säga att Im with stupid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 10:58 am
Innocent Hacker huhu razz vi är ju allt normala i min familj. a**å det enda våra grannar hör är hur mamma skriker och gapar. Sen så springer dom flesta omkring här med motorsågar, häcksaxar och knivar. Så ja gonk vad ska man förvänta sig. Och en pappa som brakar loss med sina förgiftade mökar, man måste evakuera varje gång. Dessutom snarkar han så att hela huset skakar gonk crying man kan ju säga att Im with stupid. XD najs bajs....så onormala är inte vi i min familj..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:04 am
*sneglar lite mot GandiLouLou* nja...så normala är ni inte heller whee domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:05 am
FrodoLouLou *sneglar lite mot GandiLouLou* nja...så normala är ni inte heller whee domokun nää..vi e inte normala men inte jäte onormala heller...vi är lite mittemellan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:08 am
Gandiloulou FrodoLouLou *sneglar lite mot GandiLouLou* nja...så normala är ni inte heller whee domokun nää..vi e inte normala men inte jäte onormala heller...vi är lite mittemellan... nä...ni är mer åt flumm hållet C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:09 am
Gandiloulou FrodoLouLou *sneglar lite mot GandiLouLou* nja...så normala är ni inte heller whee domokun nää..vi e inte normala men inte jäte onormala heller...vi är lite mittemellan... crying gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:09 am
FrodoLouLou nä...ni är mer åt flumm hållet C: japp...och det är vi stolta över...men din familj är inte heller så normal..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:11 am
Gandiloulou FrodoLouLou nä...ni är mer åt flumm hållet C: japp...och det är vi stolta över...men din familj är inte heller så normal.. gonk uäähhh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:17 am
Gandiloulou FrodoLouLou nä...ni är mer åt flumm hållet C: japp...och det är vi stolta över...men din familj är inte heller så normal.. nej..normala mammor hoppar inte runt i huset och snurrar med armarna och skriker "HE-MAN!" eller klär ut sig till nån ful 70-tals diskodansare och står och kör staying alive i hallen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:18 am
FrodoLouLou nej..normala mammor hoppar inte runt i huset och snurrar med armarna och skriker "HE-MAN!" eller klär ut sig till nån ful 70-tals diskodansare och står och kör staying alive i hallen gonk nää...men din mamma gör det... XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:19 am
Innocent Hacker Gandiloulou FrodoLouLou nä...ni är mer åt flumm hållet C: japp...och det är vi stolta över...men din familj är inte heller så normal.. gonk uäähhh såja *pat pat* ingen är normal i detta lilla land
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:20 am
FrodoLouLou Gandiloulou FrodoLouLou nä...ni är mer åt flumm hållet C: japp...och det är vi stolta över...men din familj är inte heller så normal.. nej..normala mammor hoppar inte runt i huset och snurrar med armarna och skriker "HE-MAN!" eller klär ut sig till nån ful 70-tals diskodansare och står och kör staying alive i hallen gonk uhoh...så du påstår att min mamma är onormal!...för mamma passar allt in på dom där inskriptionerna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|