|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2017 11:15 am
@kittyocean met stof is ook erg mooi en je kan goed tekenen smile
Mijn creativiteit gebruik ik meer in Word, op werk heb weer nieuwe dingen geleerd in Word art is wel leuk met ontwerpen voor een presentatieboekje of krant/flyer surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2017 5:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2017 10:16 am
Het is een start smile Misschien helpen de videos wat? en anders is het leuk kijken (als je zo iets ook leuk vind).
nog 1 dag... ga je naar Castlefest? smile Wij niet :< ik was wel op Elf had je bijna opgezocht maar was toen ik de kans had zo kapot en moe dat ik alleen nog naar huis en mijn bed wilde.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2017 11:03 am
Ik wil ook naar casltefest maar ik ga maandag op vakantie dus ga rustig aan doen :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 12:55 am
Gisteren ben ik getrouwd! Yay! Met Lemau die ook nog wel eens in de Guild kwam (dus het is een Real Life Gaia huwelijk geweest!). Alles ging perfect, prachtig weer (wel super verbrand, maar dat heb ik er met liefde voor over).
Yay! Digital cake for everyone!!
(@Hikari, nee, niet naar Castlefest. deels vanwege ^ razz En volgend jaar sta ik weer op de Elfia, dus nieuwe kansen!! Plus zo nu en dan kijk ik wel repaints, maar soms gaat het me te langzaam XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 1:11 am
Woah Kit! Ik wist helemaal niet dat jullie trouwplannen hadden, gefeliciteerd!! heart Wat een mooi nieuws. Hoe zag jullie trouwerij eruit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 3:58 am
Mijn felicitaties!! aan het pasgetrouwde stel heart De kat en de zeemeermin springen eindelijk in het diepe 3nodding was het een thema bruiloft?
* geeft Lemau een brofist bump * Ik herken hem nog vanuit het eerste ADPE forum, 2004 wat gaat de tijd toch snel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 10:31 am
Yay! Gefeliciteerd geniet van jullie geluk samen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2017 2:55 am
Dank jullie wel smile heart
Ik moet even kijken hoe ik foto's hier krijg, want Photobucket staat geen '3rd party hosting' meer toe >_< en ik ben te lui om de inloggegevens op te zoeken. Komt waarschijnlijk wel op Facebook, 1 op DA en twitter. We hebben nog niet veel foto's gekregen van anderen (fotograaf duurt wel even)
@Forbidden: Ik moest het bewust offline houden, er was sprake van een zeer ongewenste gast. Het lijkt allemaal gelukt te zijn, volgens mij wist ie van niets!
@Norwood: felicitaties zijn doorgegeven. Brofist back smile Het thema was Artic Ocean voor mij en Purple Blade voor Lemau. Locatie: Kasteel de Haar. Alles was NIET standaard razz Jurk was mijn eigen ontwerp. Veel zelfgemaakt (jurk laten maken door bruidsatelier)
Dus foto's volgen nog!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2017 10:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2017 12:19 pm
wauw is mooi geworden die jurk! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2017 12:23 pm
it happened 3nodding
Leuk charmant stel. De locatie is echt prachtig. De jurk is mooi. De ringen had ik al eerder gezien op jullie twitter maar .... waar blijft de cake? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2017 12:34 am
Haha, we hadden geen bruidstaart. Ik vind dat helemaal niet lekker en het is achterlijk duur. Dus gewoon kleine gebakjes van het restaurant gekozen.. voor jullie dan maar wat emoji-lekkers?
yum_cupcake yum_pie yum_icecreampie yum_pumpkinpie yum_strawberrypie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|