|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2017 12:07 am
ik ben er superrijk want ik verkoop alle troep voor mini prijsje en ik krijg dagelijks veel rente, stomme veel-punten daily chances... als je echt dingen wilt hebben geef je misschien veel uit, maar ik geef dus niets uit...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2017 9:51 am
Haha ik geef niets uit en ik verdien niets biggrin Kom meestal alleen om hier op de guild te reageren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2017 1:42 am
ik doe nog wel de daily chances hier, in totaal voor 5 accounts (3 van mij, 2 van mijn partner) en als Gaia meewerkt is dat binnen een half uur gedaan. Werkt Gaia niet mee, dan kost het een halve dag XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 23, 2017 1:34 pm
Jeetje, wat doe je met zoveel accounts?
Ik wist niet dat je partner ook op gaia zit, leuk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 27, 2017 1:05 am
Het meest ironische is dat we elkaar op Gaia voor het eerst hebben ontmoet...
Ik had een main account, 1 voor mijn OC en 1 voor events... maar in principe is de eventmule niet echt meer nodig... maar goed, is toch een 'bron van inkomsten' XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 27, 2017 4:27 am
Oh wauw, dat wist ik niet Kit! Wat leuk.. Kans is denk ik niet zo heel groot, want naar mijn idee zitten er nooit zo heel veel nederlanders op gaia..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2017 8:02 am
Tja, we hebben elkaar hier 'vluchtig' ontmoet, per toeval, omdat we op dezelfde dag geboren zijn. Elkaar echt leren kennen is via DeviantArt en Twitter gebeurd. En daarna IRL smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2017 2:10 pm
Aaahw, en nu hebben jullie inmiddels samen een huis gekocht? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2017 2:59 am
Yup. We lublub together now
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 3:13 pm
The Forbidden Angel Haha ik geef niets uit en ik verdien niets biggrin Kom meestal alleen om hier op de guild te reageren. Ehm....ja dit dus 3nodding Blegh... hele week non stop aan de literatuur studie gezeten, en dat ene uurtje dat ik vrij had... even een bezichtiging gedaan & een contract voor een huur-flatje getekend 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 03, 2017 12:06 am
@Leanna Wat een gave verandering! Veel plezier en succes met je nieuwe stekkie! Zal wel weer superdruk voor je worden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 07, 2017 10:49 am
Gefeliciteerd! Leuk zeg, ga je alleen wonen of samen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 07, 2017 12:01 pm
LeannaAnne The Forbidden Angel Haha ik geef niets uit en ik verdien niets biggrin Kom meestal alleen om hier op de guild te reageren. Ehm....ja dit dus 3nodding Blegh... hele week non stop aan de literatuur studie gezeten, en dat ene uurtje dat ik vrij had... even een bezichtiging gedaan & een contract voor een huur-flatje getekend 4laugh das tof heh? ik ben laatst met een maat van me samen een huisje gaan huren en nu druk bezig met over gaan enzo :p ook voor et eerst uit huis ben benieuwd hoe het bevalt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2017 11:39 am
Weet nog dat ik het echt heerlijk vond (en vind) om niet meer thuis te wonen redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 12, 2017 3:11 am
Hey, ook XD een eigen stekkie? Congratzies! Ik weet dat ik het niet leuk vond, maar van mijzelf moest. Ik zou nog steeds terug kunnen gaan, maar ja, dan zou ik mijn vriend alleen moeten laten XP Doe ik hem maar niet aan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |