|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:05 am
är inne på msn och gaia, men jag sitter mest och funderar på om jag ska ringa Arjen. Vad gör du då farmor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:06 am
TessiTuss är inne på msn och gaia, men jag sitter mest och funderar på om jag ska ringa Arjen. Vad gör du då farmor? typ...ingenting...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:07 am
Gandiloulou TessiTuss är inne på msn och gaia, men jag sitter mest och funderar på om jag ska ringa Arjen. Vad gör du då farmor? typ...ingenting... okej. Men varför tycker du att jag ska ringa Arjen?. Han tycker också att jag ska ringa honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:08 am
TessiTuss okej. Men varför tycker du att jag ska ringa Arjen?. AHn tycker också att jag ska ringa honom. För at du ska kunna höra hur han uttalar sitt namn till exempel....Det är klart Han tycker att du ska ringa honom...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:09 am
Gandiloulou TessiTuss okej. Men varför tycker du att jag ska ringa Arjen?. AHn tycker också att jag ska ringa honom. För at du ska kunna höra hur han uttalar sitt namn till exempel....Det är klart Han tycker att du ska ringa honom... okej, men jag vågar inte ringa honom sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:10 am
TessiTuss okej, men jag vågar inte ringa honom sweatdrop Men ge honom ditt nummer så kan han ringa deii då...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:11 am
Gandiloulou TessiTuss okej, men jag vågar inte ringa honom sweatdrop Men ge honom ditt nummer så kan han ringa deii då... hmm.. det kanske jag kan göra, men han är inte inne nu på msn, buhu varför är han inte det. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:12 am
TessiTuss hmm.. det kanske jag kan göra, men han är inte inne nu på msn, buhu varför är han inte det. sad Hur ska jag kunna vet varför han inte är inne på msn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:13 am
Gandiloulou TessiTuss hmm.. det kanske jag kan göra, men han är inte inne nu på msn, buhu varför är han inte det. sad Hur ska jag kunna vet varför han inte är inne på msn? inte vet jag. jag berättade igår att jag gillar honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:17 am
Ring han. Han blir säkert glad. Om du inte ringer, så förstår han nog varför ändå.
(Nu utegår jag ifrån vad jag skulle reagera själv)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:21 am
Sephyre Ring han. Han blir säkert glad. Om du inte ringer, så förstår han nog varför ändå. (Nu utegår jag ifrån vad jag skulle reagera själv) problemet är att han inte bor i Sverige.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 6:21 am
TessiTuss Sephyre Ring han. Han blir säkert glad. Om du inte ringer, så förstår han nog varför ändå. (Nu utegår jag ifrån vad jag skulle reagera själv) problemet är att han inte bor i Sverige. Oh..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|