|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2016 11:12 am
Goed en gezond 2017 allemaal biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2016 1:36 am
Zo, NOG een keer de beste wensen. Because I can
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 01, 2017 4:50 am
gelukkig nieuwjaar iedereen en moge 2017 je voorspoed brengen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2017 7:22 am
Gelukkig nieuw jaar iedereen ^-^
Excuses voor de afwezigheid, even snel een nieuw afstudeerproject vinden kost nou eenmaal veel tijd & moeite sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 06, 2017 12:27 am
Dat begrijpen we natuurlijk! En ik kan ook niet meer zo vaak komen, maar dat is meer omdat het via tablet lastiger reageren is XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 06, 2017 1:09 am
@Leanna Heb je iets gevonden?
Snap echt niet dat er geen nieuwe leden komen sweatdrop Volgens mij is dit nog steeds de grootste en enige NL guild?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2017 12:52 am
blijven plakken is blijkbaar het probleem. We hebben nog wel eens aanmeldingen. Misschien is het zoals Nederlands vertaalde manga: we doen het wel in het engels?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2017 10:42 pm
wat lees ik nu, gaia is officieel weer eigendom van Lanzer, en hij heeft mooie plannen om gaia te fixen. ik ben erg benieuwd ik vond er al jaren niks meer aan.
ook van mij nog beste wensen voor 2017 smile ik denk dat de guild rustig is omdat gaia zelf ook rustig is. ze hebben nog maar een schrijntje van de actieve leden die ze een paar jaar terug hadden volgens mij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 11, 2017 5:49 am
Oh? Kwam deze hele statische rondslomp van een andere partij? Zou wel weer eens tijd zijn dat gaia een nieuw jasje krijgt smile
@angel: Nou, niet echt gevonden, maar ik had nog een aanbod vanuit mijn broers bedrijf liggen. Helaas zelf niks kunnen binnenhalen >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 11, 2017 6:52 am
nu hopen dsat ze de economie hier op Gaia gaan fixen >:C en stoppen met die overmaat aan cash items.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 12, 2017 6:46 am
als je nieuwsgierig bent, lanzer houdt alles bij wat ie doet in zn journal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 13, 2017 12:29 am
Yay, XDMaster!! En bedankt voor de update ook. Zo'n blog zou ik nooit volgen XP Enne, als het gaat om gold, kan je net zo goed de eerste 6 nullen weghalen. Man wat een onzinnige inflatie. Vraag me af of dat nog te fixen valt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 13, 2017 4:45 am
kittyocean Yay, XDMaster!! En bedankt voor de update ook. Zo'n blog zou ik nooit volgen XP Enne, als het gaat om gold, kan je net zo goed de eerste 6 nullen weghalen. Man wat een onzinnige inflatie. Vraag me af of dat nog te fixen valt... ik denk zeker dat het wel op te lossen valt ben benieuwd hoe ze dat gaan doen dan though. moet wel iets flink ingrijpends zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2017 8:30 am
bij neopets is het zo gebleven en dat is nog steeds een bende.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2017 6:11 am
kittyocean bij neopets is het zo gebleven en dat is nog steeds een bende. neopets ken ik wel maar heb ik nooit echt gespeeld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|