|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 3:50 am
Här var de dött.. *Sptinger till Exchange* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:21 am
Umm... typ, känner mig inte uppskattad, älskad, eller liknande av någon. Känns som jag inte gör nån nytta alls. :/ Gah jag tänker för mycket Sen så har jag inte riktigt kommit över det här att min tjej gjorde slut med mig till 100% aja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:25 am
Sephyre Umm... typ, känner mig inte uppskattad, älskad, eller liknande av någon. Känns som jag inte gör nån nytta alls. :/ Gah jag tänker för mycket Sen så har jag inte riktigt kommit över det här att min tjej gjorde slut med mig till 100% aja.. sad jo...jag brukar också känna så men även om man kanske inte tycker det så finns det många som älskar en iaf....jag vet att det är svårt att tro på...men det är sant Wä...jag låter som en psykolog eller nåt sweatdrop *kramar* må bättre >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:27 am
FrodoLouLou Sephyre Umm... typ, känner mig inte uppskattad, älskad, eller liknande av någon. Känns som jag inte gör nån nytta alls. :/ Gah jag tänker för mycket Sen så har jag inte riktigt kommit över det här att min tjej gjorde slut med mig till 100% aja.. sad jo...jag brukar också känna så men även om man kanske inte tycker det så finns det många som älskar en iaf....jag vet att det är svårt att tro på...men det är sant Wä...jag låter som en psykolog eller nåt sweatdrop *kramar* må bättre >_< Heh, tack iaf. Men det är också att jag har inte många kompisar IRL, och blev mobbad tidigare i skolan ._. Blah Det är inte så skoj
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:27 am
Sephyre FrodoLouLou Sephyre Umm... typ, känner mig inte uppskattad, älskad, eller liknande av någon. Känns som jag inte gör nån nytta alls. :/ Gah jag tänker för mycket Sen så har jag inte riktigt kommit över det här att min tjej gjorde slut med mig till 100% aja.. sad jo...jag brukar också känna så men även om man kanske inte tycker det så finns det många som älskar en iaf....jag vet att det är svårt att tro på...men det är sant Wä...jag låter som en psykolog eller nåt sweatdrop *kramar* må bättre >_< Heh, tack iaf. Men det är också att jag har inte många kompisar IRL, och blev mobbad tidigare i skolan ._. Blah men nejje gonk vad elakt crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:30 am
Yeah gonk Det boostar ju verkligen mitt självförtroende
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:32 am
Sephyre Yeah gonk Det boostar ju verkligen mitt självförtroende sad *sob sob*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:38 am
*Krama om* Stackars... Finns det nåt jag kan göra för att du ska må bättre?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:42 am
Gandiloulou *Krama om* Stackars... Finns det nåt jag kan göra för att du ska må bättre? Vet inte men tack ändå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:44 am
Oke...Säg bara till så ska jag göra mitt bästa för att du ska må bättre...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:45 am
Gandiloulou Oke...Säg bara till så ska jag göra mitt bästa för att du ska må bättre... ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 5:45 am
Sephyre Gandiloulou Oke...Säg bara till så ska jag göra mitt bästa för att du ska må bättre... ^_^ Vad ska du göra nu i helgen då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|