Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1059 1060 1061 1062 1063 1064 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 10, 2016 3:14 am

je wilt niet weten. Management doet heel moeilijk. wil alles digitaliseren. driekwart van de doelgroep kan de aanknop van een computer niet eens vinden (oké, overdreven, maar dan snap je het wel)
PostPosted: Fri Nov 11, 2016 1:49 pm

Ja is met veel bedrijven zo, was volgens mij ook laatst in het nieuws. Alle ouderen die hun eigen administratie niet meer kunnen doen vanwege digitalisering.

In de zorg merken we ook dat we steeds meer moeten rapporteren en achter de pc zitten..

The Forbidden Angel

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Fri Nov 11, 2016 3:05 pm

Ik kan helaas nogsteeds niet actiever worden,,, mijn examinator vond het nodig om mij te laten zakken voor mijn afstuderen...tegen alle verwachtingen in...
PostPosted: Sat Nov 12, 2016 2:58 am

LeannaAnne
Ik kan helaas nogsteeds niet actiever worden,,, mijn examinator vond het nodig om mij te laten zakken voor mijn afstuderen...tegen alle verwachtingen in...

eikel. He's a big one... en nu?

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Nov 12, 2016 2:59 am

The Forbidden Angel
Ja is met veel bedrijven zo, was volgens mij ook laatst in het nieuws. Alle ouderen die hun eigen administratie niet meer kunnen doen vanwege digitalisering.

In de zorg merken we ook dat we steeds meer moeten rapporteren en achter de pc zitten..

en dat komt weer vanwege het moeten indekken, verantwoording moeten afleggen. "Wat heb jij gedaan om...?" Je best doen en het beste voor hebben met mensen, telt niet meer
PostPosted: Mon Nov 14, 2016 1:37 pm

Balen Leanna crying Wat voor studie doe je?

Ja, zoiets ja.. Het heeft natuurlijk ook goede kanten want alleen het beste voor hebben is soms ook tsja.. het blijft een moeilijk te meten beroep waarin ook veel "gekke" mensen werkzaam zijn :') Wij zijn nu een zelf organiserend team geworden, geheel volgens de gaande trend.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 17, 2016 12:26 am

och ja, zelfsturende teams... met managers en managers daarboven. Want die moeten wel aan het werk blijven. En wie bewaakt de kwaliteit? niemand? het team zelf? of ook weer iemand aannemen?
PostPosted: Thu Nov 17, 2016 11:07 am

Onze teamleiders zijn weg, nu hebben we gebiedsmanagers die vaak meerdere gebieden (locaties) onder zich hebben. En zoals je al zegt.. niemand bewaakt de kwaliteit, ja het team zelf.. maar dat is toch een lastig verhaal want iedereen heeft een eigen mening en kijkt er anders tegenaan.. Zo komt er helaas nog wel meer bij kijken. Er zijn ook wel wat goede punten, alleen op dit moment helaas meer negatieve..

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Nov 19, 2016 12:05 am

Goh, klinkt bekend...
PostPosted: Mon Nov 21, 2016 1:48 am

Er komt denk ik wel weer een moment waarop ze er toch weer op terug gaan komen, omdat ze er dan achter zijn gekomen dat het niet werkt mrgreen

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 24, 2016 11:41 pm

ik hoop alleen dat ze dat inzien voor de klant daar de dupe van is.
PostPosted: Sun Dec 04, 2016 2:08 pm

Hoe gaat het nu met jullie nieuwe kater Kit? Zijn jullie er al achter waar hij last van had?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Dec 06, 2016 1:07 am

waar hij last van had, geen idee, maar het gaat nu zo'n 2-3 dagen weer goed. Langer dan de vorige opleving. Dus duimen!
PostPosted: Tue Dec 06, 2016 4:22 am

Ik duim met jullie mee 3nodding

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Dec 09, 2016 11:54 pm

tot nu toe gaat het goed, dag 3 zonder medicijnen
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1059 1060 1061 1062 1063 1064 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games