|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:28 am
TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR jag vill veta hur alla har så mycket pengar förutom jag scream ... hur gör man???? man skriver i forumet.Och så måste man vara inne rätt så mycket på gaia. ockej... men det är jag.. men jag får inte mycket gold ändå... crying crying crying Skriver du i forumet mycket? en dag satt jag ju inne på gaia i 10 timmar och bara skrev.. jag fick runt 800-1000 gold den dan.. men det var i 10 timmar.. jag orkar inte sitta inne så länge varje dag på gaia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:29 am
QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR jag vill veta hur alla har så mycket pengar förutom jag scream ... hur gör man???? man skriver i forumet.Och så måste man vara inne rätt så mycket på gaia. ockej... men det är jag.. men jag får inte mycket gold ändå... crying crying crying Skriver du i forumet mycket? en dag satt jag ju inne på gaia i 10 timmar och bara skrev.. jag fick runt 800-1000 gold den dan.. men det var i 10 timmar.. jag orkar inte sitta inne så länge varje dag på gaia... 10 timmar var väl lite och överdriva tycker jag. Jag brukar vara inne typ 2 timmar varje dag. Sen dem items som jag har på mig fick jag av en jag känner. Jag hade inte så mycket gold och items innan heller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:30 am
Deras leenden försvinner Då är jag som gladast Jag ser dem plågas helt ensamma Liten men dödlig?
Vem är det som ler nu? Kaos, min hämnd på dem alla Den kärlek jag aldrig har sett Jag förstör alla de drömmarna...
evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:31 am
TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR jag vill veta hur alla har så mycket pengar förutom jag scream ... hur gör man???? man skriver i forumet.Och så måste man vara inne rätt så mycket på gaia. ockej... men det är jag.. men jag får inte mycket gold ändå... crying crying crying Skriver du i forumet mycket? en dag satt jag ju inne på gaia i 10 timmar och bara skrev.. jag fick runt 800-1000 gold den dan.. men det var i 10 timmar.. jag orkar inte sitta inne så länge varje dag på gaia... 10 timmar var väl lite och överdriva tycker jag. Jag brukar vara inne typ 2 timmar varje dag. Sen dem items som jag har på mig fick jag av en jag känner. Jag hade inte så mycket gold och items innan heller. ockej.. jag har inte fått nått av någon än så länge... crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:33 am
QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR jag vill veta hur alla har så mycket pengar förutom jag scream ... hur gör man???? man skriver i forumet.Och så måste man vara inne rätt så mycket på gaia. ockej... men det är jag.. men jag får inte mycket gold ändå... crying crying crying Skriver du i forumet mycket? en dag satt jag ju inne på gaia i 10 timmar och bara skrev.. jag fick runt 800-1000 gold den dan.. men det var i 10 timmar.. jag orkar inte sitta inne så länge varje dag på gaia... 10 timmar var väl lite och överdriva tycker jag. Jag brukar vara inne typ 2 timmar varje dag. Sen dem items som jag har på mig fick jag av en jag känner. Jag hade inte så mycket gold och items innan heller. ockej.. jag har inte fått nått av någon än så länge... crying crying crying nej men jag fick ju för att jag lärde känna en person på msn som är medlem på gaia genom en annan person.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:35 am
TessiTuss nej men jag fick ju för att jag lärde känna en person på msn som är medlem på gaia genom en annan person. ockej.. får man item då???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:36 am
QuicK_SilveR TessiTuss nej men jag fick ju för att jag lärde känna en person på msn som är medlem på gaia genom en annan person. ockej.. får man item då??? hmm.. inte något ut av det jag fick. eller jo en grej kan du få för den kan bara killar ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:39 am
TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss nej men jag fick ju för att jag lärde känna en person på msn som är medlem på gaia genom en annan person. ockej.. får man item då??? hmm.. inte något ut av det jag fick. eller jo en grej kan du få för den kan bara killar ha. ockej.. men.. lärde du känna en person över msn som hade gaia och så blev du medlem och så fick du nått eller???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:41 am
QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss nej men jag fick ju för att jag lärde känna en person på msn som är medlem på gaia genom en annan person. ockej.. får man item då??? hmm.. inte något ut av det jag fick. eller jo en grej kan du få för den kan bara killar ha. ockej.. men.. lärde du känna en person över msn som hade gaia och så blev du medlem och så fick du nått eller??? Ja jag lärde känna en person på gaia. Han skulle ändå så sluta så då gav han alla sina grejer till mig. Nej jag har varit medlem sen den 21 augusti sen förra året.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:43 am
TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss nej men jag fick ju för att jag lärde känna en person på msn som är medlem på gaia genom en annan person. ockej.. får man item då??? hmm.. inte något ut av det jag fick. eller jo en grej kan du få för den kan bara killar ha. ockej.. men.. lärde du känna en person över msn som hade gaia och så blev du medlem och så fick du nått eller??? Ja jag lärde känna en person på gaia. Han skulle ändå så sluta så då gav han alla sina grejer till mig. Nej jag har varit medlem sen den 21 augusti sen förra året. ockej.. men då förstår jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:43 am
QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss nej men jag fick ju för att jag lärde känna en person på msn som är medlem på gaia genom en annan person. ockej.. får man item då??? hmm.. inte något ut av det jag fick. eller jo en grej kan du få för den kan bara killar ha. ockej.. men.. lärde du känna en person över msn som hade gaia och så blev du medlem och så fick du nått eller??? Ja jag lärde känna en person på gaia. Han skulle ändå så sluta så då gav han alla sina grejer till mig. Nej jag har varit medlem sen den 21 augusti sen förra året. ockej.. men då förstår jag... okej vad bra. Vill du ha min hand wraps som jag fick?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:45 am
mm mm... jag måste dra nu... ska sticka och handla... byebye
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:46 am
QuicK_SilveR mm mm... jag måste dra nu... ska sticka och handla... byebye okej hejdå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|