|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:26 am
- Lovade och ringa.. men.. bah.. gonk - Längtar till nästa volym av Ranma½ - Ensam.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:34 am
Chibi Strawberry halcyon. robot chant var ska du pierca dig? .-. var på kroppen eller vart någonstans? etou... var på kroppen. ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:35 am
halcyon. robot chant Chibi Strawberry halcyon. robot chant var ska du pierca dig? .-. var på kroppen eller vart någonstans? etou... var på kroppen. ^^'xD näsan. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:51 am
+ Metallica domokun + Har inte ont i magen mer 3nodding + Whiskey in the jar o_____O
- Måste gå till ksolan nu sweatdrop - Har 2prov på fredag gonk Historia och Spanska gonk - Russin domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 10:06 am
+ Äntligen är det där hemska muntliga anförandet gjort. + Är inte så trött, trotts lite sömn. + Är duktig och tvättar för hand. + Har lyckats tvätta min lackkjol. Äntligen. + Judas Priest i Februari. + Linda kommer hit då! + Hon kanske har med sin bor. Han är rätt söt... ninja + Fika på fredag.
- Anförandet gick uselt. - Mitt ic the smakar inte citron, det smakar diskmedel xp - Läskiga saker som händer på torsdag morgon. - Orkar inte vara i skolan. - Konstiga kännslor. - Alla kläder jag provar är felsydda (dom passar inte). - Det finns inga rubiska kuber att köpa när man väl heböver dem gonk - Det finns ingenting att köpa i julklapp till André. - Känner jag honom rätt så köper han något dyrt till mig i både födelsedagspresent och julklapp sweatdrop heart - Släkten kommer och invaderar på lördag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:25 am
+ mår lite bättre nu sad - råkade skära mig i fingret med en sax. ont..ont..ont...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:36 am
Igar:
Negativa faktorer - Jag gjorde bort mig pa Grand Hotel
Positiva faktorer + Niclas tittade pa mig nar han var pa scenen... + Niclas tittade pa mig igen, och log, nar han var pa scenen... + Niclas pekade pa mig och blinkade, nar han var pa cenen. + Niclas kom ihag mitt namn + Niclas skakade min hand + Niclas Wahlgren finns, han ar pa riktigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:39 am
icedrop - råkade skära mig i fingret med en sax. ont..ont..ont... Ajaj...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:41 am
Mikusagi icedrop - råkade skära mig i fingret med en sax. ont..ont..ont... Ajaj... det gör ont ja sweatdrop blöder fortfarande...isch.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 11:46 am
icedrop Mikusagi icedrop - råkade skära mig i fingret med en sax. ont..ont..ont... Ajaj... det gör ont ja sweatdrop blöder fortfarande...isch. Du far binda hart med nagot!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 12:13 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 12:28 pm
+ Hicka, yees it's a plus whee + Vi ritade chibi's på teckningskursen heart + Big bro' domokun heart + Blev äntligen klar med min OMG! crying heart + Asura whee heart
- Ont i handleden, kan knappt rita och jag måste rita flera bilder till olika människor.. sweatdrop - Lång skoldag.. ._. - Vill att teckningskursen ska vara längre gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 12:32 pm