Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 104 105 106 107 108 109 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 12:07 pm

Tsuzue
kui taalla on nykyaan niin hiljaista...? o.O;

Ehka kohta vilkastuu kun ihmiset palaa juhannusta viettamasta...ja toipuu pahasta krapulasta.^_^
PostPosted: Sun Jun 26, 2005 12:10 pm

Carmen LaVihta
ja toipuu pahasta krapulasta.^_^

Jaa mista krapulasta..? Ei miul ainakaa sellasta ole ilmennyt.. Tosin juhannus meni juodessa raakaa raanavetta, joten siina saattaa olla syy >___<

Ja vaikka nyt joskus tuleekin juotua alkoholipitoista juomaa, niin ei miulla silti ole seuraavana paivana krapulaa..

meppu
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 2:01 pm

Hum... en ole kade muille oman kotijuhannukseni kanssa. Jarvi olisi kylla kruunannut kaiken, mutta talviturkki tuli jo heitettya aiemmin ja meri on viela liian kylma uimiseen. Heinakuussa joskus sitten sinne uimaan... Jos ilmat pysyy lampimina, etta se lampenee tarpeeksi... paakaupunkiseudulla asumisen ongelmia... razz
PostPosted: Sun Jun 26, 2005 2:39 pm

[ Message temporarily off-line ]

Liffy Glitter

Tsuzue

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 12:35 am

meppu
Carmen LaVihta
ja toipuu pahasta krapulasta.^_^

Jaa mista krapulasta..? Ei miul ainakaa sellasta ole ilmennyt.. Tosin juhannus meni juodessa raakaa raanavetta, joten siina saattaa olla syy >___<

Ja vaikka nyt joskus tuleekin juotua alkoholipitoista juomaa, niin ei miulla silti ole seuraavana paivana krapulaa..
meitsin juhannusjuomiset: otin pikku huikan kummisedan koskenkorva lasillisesta.. (oli muuten kamalinta litkua mita oon ikuna maistanu) ei silla etta mulla ois mitaan valitamista, kun oon alaikainen jne.... rolleyes
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 4:23 am

Kerpele.. Olin laittaas sukkia miu avalle, niin vetas nakuks koko avan.. Ja nyt en saa vaatteita sen paalle yhtikas mitaan.. Eilen kavi samalla tavalla kun uudet hiukset hankin, mutta onneksi ne tallentuivat ihan kiltisti, niin ei mennyt tonnia hukkaan..

meppu
Crew

kitimoogle

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 7:01 am

Takaisin ollaan taas!
Tulin eilen Raumalta juhannusta viettamasta! Kivaa oli, mutta kylla kolmen paivan putki on jo hiukan rankka tallaselle vanhukselle!
Nyt sitten taas ahkeroimaan toiden pariin ja ens viikolla Tallinnaan... 3nodding
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 7:09 am

meppu
Kerpele.. Olin laittaas sukkia miu avalle, niin vetas nakuks koko avan.. Ja nyt en saa vaatteita sen paalle yhtikas mitaan.. Eilen kavi samalla tavalla kun uudet hiukset hankin, mutta onneksi ne tallentuivat ihan kiltisti, niin ei mennyt tonnia hukkaan..
Mulla jopa toimii. ._. Lahes. Kun tavaroita on tarpeeksi paalla, se ei anna laittaa enempaa. Siispa puuttuu paljon kivaa asustetta...

thoughtless`

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 7:11 am

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 7:29 am

Mie en pysty edes sovittamaan mitaan vaatteita ylle... stare

Carmen LaVihta

thoughtless`

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 7:31 am

Gaia se vaan jaksaa temppuilla 24/7. |:
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 12:33 pm

No nyt sain vaatteet vihdoin vaihdetuksi. blaugh

Carmen LaVihta

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 12:46 pm

Olen koukussa San Diegon elaintarhan webbikameroihin.Katselin juuri kun jaakarhu veti rundia ympari asuinaluettaan. heart

Jaakarhuja

Siel on myos pandoja,norsuja ja apinoita.Kahta viimeksi mainittua elainlajia en ole viela yhyttanyt...
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 1:30 pm

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 1:45 pm

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 104 105 106 107 108 109 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games