|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 9:39 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 9:40 am
Ja det verkar så. (: Själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 9:57 am
Usch va Gaia krånglar. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 9:59 am
Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:07 am
prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:11 am
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^ *nickar instämmande* Isch, Gaia är otrevligt. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:22 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^ *nickar instämmande* Isch, Gaia är otrevligt. neutral Mm. -___- Går en verkligen på nerverna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:23 am
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^ *nickar instämmande* Isch, Gaia är otrevligt. neutral Mm. -___- Går en verkligen på nerverna. Yes, indeed. .. Jag vill att det ska börja regna.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:26 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^ *nickar instämmande* Isch, Gaia är otrevligt. neutral Mm. -___- Går en verkligen på nerverna. Yes, indeed. .. Jag vill att det ska börja regna.. sweatdrop Mm.. Varför det? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:31 am
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^ *nickar instämmande* Isch, Gaia är otrevligt. neutral Mm. -___- Går en verkligen på nerverna. Yes, indeed. .. Jag vill att det ska börja regna.. sweatdrop Mm.. Varför det? ._. Regn är trevligt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:39 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^ *nickar instämmande* Isch, Gaia är otrevligt. neutral Mm. -___- Går en verkligen på nerverna. Yes, indeed. .. Jag vill att det ska börja regna.. sweatdrop Mm.. Varför det? ._. Regn är trevligt. 3nodding Tja, jo det har du rätt i. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 26, 2004 10:47 am
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Ja det verkar så. (: Själv då? okej, då bra. :] Jodå, det är bra här. Va bra ^___^ *nickar instämmande* Isch, Gaia är otrevligt. neutral Mm. -___- Går en verkligen på nerverna. Yes, indeed. .. Jag vill att det ska börja regna.. sweatdrop Mm.. Varför det? ._. Regn är trevligt. 3nodding Tja, jo det har du rätt i. ^_^ Hoppas det regnar på cityfesten så man inte blir stekt.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|