|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:03 am
Silence_P Filthy *Dra i dina fötter* Det var säkert du som köpte dom för 750g. gonk Vaaa! 750g gonk Jag köpte dom för 20K igår.. men jag köpte en OMG för 12K i förrigår!Jag vet det också. Men på onsdag morgon kom en pumpkin stump för 750g. den köpte jag. Men sen kom det jacked-up shoes för 750g och den missade jag precis. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:03 am
TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR det var ju bra xd ... *tar sig en melon och slicar upp den* vill du ha en bit??? nej tack. ockej... om du säger det så... *tar och slaffsar i sig hela melonen*... du får ursäkta min slaffsighet för jag är sånn när jag äter redface ... okej. men vad trevligt.. nu kom det fler personer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:04 am
Filthy Jag vet det också. Men på onsdag morgon kom en pumpkin stump för 750g. den köpte jag. Men sen kom det jacked-up shoes för 750g och den missade jag precis. gonk uschh vad jobbigt! Jag köpte förresten en purple pimpin shirt för 10G för ungefär 20minuter sen! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:05 am
QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR TessiTuss QuicK_SilveR det var ju bra xd ... *tar sig en melon och slicar upp den* vill du ha en bit??? nej tack. ockej... om du säger det så... *tar och slaffsar i sig hela melonen*... du får ursäkta min slaffsighet för jag är sånn när jag äter redface ... okej. men vad trevligt.. nu kom det fler personer... ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Gäspar* Det luktar mat. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:06 am
Silence_P Filthy Jag vet det också. Men på onsdag morgon kom en pumpkin stump för 750g. den köpte jag. Men sen kom det jacked-up shoes för 750g och den missade jag precis. gonk uschh vad jobbigt! Jag köpte förresten en purple pimpin shirt för 10G för ungefär 20minuter sen! surprised Ge till mig! gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:07 am
Filthy Silence_P Filthy Jag vet det också. Men på onsdag morgon kom en pumpkin stump för 750g. den köpte jag. Men sen kom det jacked-up shoes för 750g och den missade jag precis. gonk uschh vad jobbigt! Jag köpte förresten en purple pimpin shirt för 10G för ungefär 20minuter sen! surprised Ge till mig! gonk heart de är en female skirt.. jag säljer den iofs billigt i marketplace! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:08 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Jag vet det också. Men på onsdag morgon kom en pumpkin stump för 750g. den köpte jag. Men sen kom det jacked-up shoes för 750g och den missade jag precis. gonk uschh vad jobbigt! Jag köpte förresten en purple pimpin shirt för 10G för ungefär 20minuter sen! surprised Ge till mig! gonk heart de är en female skirt.. jag säljer den iofs billigt i marketplace! xp Du skrev shirt.. Oh.. Nej det finns ingen* purple pimpin shirt. sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:08 am
eek .... whee *peta* Jag behövde ingen rolig spray igår xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:09 am
FrodoLouLou eek .... whee *peta* Jag behövde ingen rolig spray igår xp Yay för dig! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:10 am
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy Jag vet det också. Men på onsdag morgon kom en pumpkin stump för 750g. den köpte jag. Men sen kom det jacked-up shoes för 750g och den missade jag precis. gonk uschh vad jobbigt! Jag köpte förresten en purple pimpin shirt för 10G för ungefär 20minuter sen! surprised Ge till mig! gonk heart de är en female skirt.. jag säljer den iofs billigt i marketplace! xp Du skrev shirt.. Oh.. Nej det finns ingen* purple pimpin shirt. sweatdrop xd Jadu! Nu behöver jag bara hitta nån som vill köpa min omg eller årminstone trejda den mot en afk! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:10 am
Silence_P FrodoLouLou eek .... whee *peta* Jag behövde ingen rolig spray igår xp Yay för dig! xd mwahahha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|