|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:01 pm
Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:02 pm
Sephyre Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du? Jag sitter och lyssnar på FFVI - Battle Theme whee .. Helt besatt i den o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:03 pm
Petsy Sephyre Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du? Jag sitter och lyssnar på FFVI - Battle Theme whee .. Helt besatt i den o_OAh... den är grymt bra. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:05 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du? Jag sitter och lyssnar på FFVI - Battle Theme whee .. Helt besatt i den o_OAh... den är grymt bra. smile whee FF spel har verkligen bra musik 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:07 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du? Jag sitter och lyssnar på FFVI - Battle Theme whee .. Helt besatt i den o_OAh... den är grymt bra. smile whee FF spel har verkligen bra musik 3nodding Yup.. FF och Zelda serien har de absolut bästa musiken.. och kompositörerna. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:08 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du? Jag sitter och lyssnar på FFVI - Battle Theme whee .. Helt besatt i den o_OAh... den är grymt bra. smile whee FF spel har verkligen bra musik 3nodding Yup.. FF och Zelda serien har de absolut bästa musiken.. och kompositörerna. 3nodding Zelda musik är okej <.< Fast jag har bara hört musik från Ages och Seasons
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:11 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du? Jag sitter och lyssnar på FFVI - Battle Theme whee .. Helt besatt i den o_OAh... den är grymt bra. smile whee FF spel har verkligen bra musik 3nodding Yup.. FF och Zelda serien har de absolut bästa musiken.. och kompositörerna. 3nodding Zelda musik är okej <.< Fast jag har bara hört musik från Ages och Seasons surprised Den musiken är inte ens den bästa, från dom spelen. Jag borde skicka dig lite A Link to the Past musik genom MSN sen om du vill, DET är grymt bra xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:14 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy *Käkar upp den sista moroten* >.> Vad gör folk såhär sent då? Umm.. jag kollar runt på Gaia, pratar lite halvt med Jetzudan på msn, och lyssnar på musik o.o Du? Jag sitter och lyssnar på FFVI - Battle Theme whee .. Helt besatt i den o_OAh... den är grymt bra. smile whee FF spel har verkligen bra musik 3nodding Yup.. FF och Zelda serien har de absolut bästa musiken.. och kompositörerna. 3nodding Zelda musik är okej <.< Fast jag har bara hört musik från Ages och Seasons surprised Den musiken är inte ens den bästa, från dom spelen. Jag borde skicka dig lite A Link to the Past musik genom MSN sen om du vill, DET är grymt bra xd Gärna 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:28 pm
*Går sakta in,mummlar tyst*... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:30 pm
Valgarv *Går sakta in,mummlar tyst*... stare *upptäcker Valgarv* HEJ VALGARV!!11 surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:35 pm
Sephyre Valgarv *Går sakta in,mummlar tyst*... stare *upptäcker Valgarv* HEJ VALGARV!!11 surprised *Morrar* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 3:35 pm