|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:18 pm
Sephyre Petsy Jetzudan Rebirth *ta moroten och sprigner iväg till ett hörn* Min morot! Inte din! Min, min, min, min, min, bara min! >:B *tugga på moroten* eek .. Där ser manVad var det jag sa? 4laugh Fast det är ju inte så konstigt, morötter är ju gott 3nodding *Tar en morot ur påsen och tuggar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:18 pm
Petsy Sephyre Petsy Jetzudan Rebirth *ta moroten och sprigner iväg till ett hörn* Min morot! Inte din! Min, min, min, min, min, bara min! >:B *tugga på moroten* eek .. Där ser manVad var det jag sa? 4laugh Fast det är ju inte så konstigt, morötter är ju gott 3nodding *Tar en morot ur påsen och tuggar på*Jo.. whee *tar också en morot* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:19 pm
MK: Ditt theme låter ju bra. :0! Men skulle vara über-mycket bättre i MP3 format. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:20 pm
Morotätarnas samlingsförbund är här. eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:21 pm
Jetzudan Rebirth MK: Ditt theme låter ju bra. :0! Men skulle vara über-mycket bättre i MP3 format. :> Jo. Tycker du inte att det också passar min outfit/stil? :> Och sen så kan jag inte fixa den i mp3-format, min host tillåter inte att man laddar upp filer över 750KB.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:21 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Jetzudan Rebirth *ta moroten och sprigner iväg till ett hörn* Min morot! Inte din! Min, min, min, min, min, bara min! >:B *tugga på moroten* eek .. Där ser manVad var det jag sa? 4laugh Fast det är ju inte så konstigt, morötter är ju gott 3nodding *Tar en morot ur påsen och tuggar på*Jo.. whee *tar också en morot* domokun 4laugh *Tugg tugg tugg*
Jordgubben: Japp! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:22 pm
Sephyre Jetzudan Rebirth MK: Ditt theme låter ju bra. :0! Men skulle vara über-mycket bättre i MP3 format. :> Jo. Tycker du inte att det också passar min outfit/stil? :> Och sen så kan jag inte fixa den i mp3-format, min host tillåter inte att man laddar upp filer över 750KB. Eeeeeeeysch!!1 Vad är det för skit, eh?!?!+1+1.... men betyder det att du har den i MP3 format?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:23 pm
Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth MK: Ditt theme låter ju bra. :0! Men skulle vara über-mycket bättre i MP3 format. :> Jo. Tycker du inte att det också passar min outfit/stil? :> Och sen så kan jag inte fixa den i mp3-format, min host tillåter inte att man laddar upp filer över 750KB. Eeeeeeeysch!!1 Vad är det för skit, eh?!?!+1+1.... men betyder det att du har den i MP3 format?Nope, har bara den i MIDI format. :\ Men även om jag hade den i mp3-format så skulle jag ändå inte kunna ladda upp den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:24 pm
Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth MK: Ditt theme låter ju bra. :0! Men skulle vara über-mycket bättre i MP3 format. :> Jo. Tycker du inte att det också passar min outfit/stil? :> Och sen så kan jag inte fixa den i mp3-format, min host tillåter inte att man laddar upp filer över 750KB. Eeeeeeeysch!!1 Vad är det för skit, eh?!?!+1+1.... men betyder det att du har den i MP3 format?Nope, har bara den i MIDI format. :\ Men även om jag hade den i mp3-format så skulle jag ändå inte kunna ladda upp den. Du skulle ju kunna skicka till mig, och ingen annan ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:27 pm
Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth MK: Ditt theme låter ju bra. :0! Men skulle vara über-mycket bättre i MP3 format. :> Jo. Tycker du inte att det också passar min outfit/stil? :> Och sen så kan jag inte fixa den i mp3-format, min host tillåter inte att man laddar upp filer över 750KB. Eeeeeeeysch!!1 Vad är det för skit, eh?!?!+1+1.... men betyder det att du har den i MP3 format?Nope, har bara den i MIDI format. :\ Men även om jag hade den i mp3-format så skulle jag ändå inte kunna ladda upp den. Du skulle ju kunna skicka till mig, och ingen annan ninja .. Men jag har ju den inte i mp3-format o.o..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:28 pm
Sephyre .. Men jag har ju den inte i mp3-format o.o.. Ja jag vet, men OM du hade. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:30 pm
Jetzudan Rebirth Sephyre .. Men jag har ju den inte i mp3-format o.o.. Ja jag vet, men OM du hade. xd Aha, jo xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:31 pm
*Går ut och lägger nåra morötter där*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:34 pm
Petsy *Går ut och lägger nåra morötter där* @W@ *käkar upp alla på en gång*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:36 pm
Sephyre Petsy *Går ut och lägger nåra morötter där* @W@ *käkar upp alla på en gång* Dom var ju till kaninerna gonk .. och du är ju ingen kanin, eller? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|