|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 12:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 1:01 am
dalijk mijn rooster ophalen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 1:42 am
on my mind: ik heb mijn laatste vakantie nacht in zuid-frankrijk op de bank door gebracht ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 6:09 am
kiek on my mind: ik heb mijn laatste vakantie nacht in zuid-frankrijk op de bank door gebracht ^_^ Hoezo dat? Gewoon voor de leukigheid? On My Mind: Ik moet een opstel schrijven over een prehistorisch lijk maar door msn en gaia kom ik daar niet echt aan toe.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 8:05 am
Jenske kiek on my mind: ik heb mijn laatste vakantie nacht in zuid-frankrijk op de bank door gebracht ^_^ Hoezo dat? Gewoon voor de leukigheid? On My Mind: Ik moet een opstel schrijven over een prehistorisch lijk maar door msn en gaia kom ik daar niet echt aan toe.. sweatdrop Een prehistorish lijk?! als in een veenlijk of zo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 9:43 am
*diepe diepe zucht*
On my mind:..... ben veels te weinig actief sad heb weinig tijd meer over na school, en de dingen die dagelijks zowiezo moeten gebeuren... stare is er nog iets speciaals gebeurt waar ik vanaf moet weten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 9:56 am
Te veel.
I'm getting messed up and dunno why
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 9:59 am
on my mind : krijg volgende week een beugel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 12:24 pm
een leuk rooster... maar 4 schooldagen in de week xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 12:46 pm
number_17 een leuk rooster... maar 4 schooldagen in de week xd Muahahaha. Ik maar 3 razz In totaal 19 uur, waarvan 4 niet verplicht. Heeej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 12:51 pm
Ik heb 33 uur les en morgen maar 4 uur les blaugh blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 01, 2005 1:23 pm
Uumie-chan number_17 een leuk rooster... maar 4 schooldagen in de week xd Muahahaha. Ik maar 3 razz In totaal 19 uur, waarvan 4 niet verplicht. Heeej. dat is zelfs nog minder als mij... maar zeker veel hw he? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 2:41 am
on my mind: KBEN THUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toch wel lekker om weer in nederland te zijn smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 2:51 am
on my mind: VErveling thisbest saai om als maar thuis te zitten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 02, 2005 8:03 am
Uumie-chan number_17 een leuk rooster... maar 4 schooldagen in de week xd Muahahaha. Ik maar 3 razz In totaal 19 uur, waarvan 4 niet verplicht. Heeej. Ik heb in totaal 36 uur les per week, de 4 uur verrijkingslessen zijn al ingecalculeerd. Dat betekent dat ik 2 dagen tot kwart voor vier op school zit, en dat vanaf kwart over 8 of 9 uur!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|