|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:19 pm
Quote: - N姯n idiot ringde mig 3 p堮atten och fr姡de om jag ville k?knark. gonk Fasen vad sur jag blev. mad sweatdrop F?t.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:56 pm
+ Lång sovmorgon Springa på stan och leta teh stil-stuff whee Godis~~
- Sovmorgon är segt Kemi med den sega läraren. Hoppas vikarien är där idag också så vi slipper räkna mol. -.-' TMS-arbetet är inte klart än
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 12:17 am
~Rufus-kun~ Quote: - N姯n idiot ringde mig 3 p堮atten och fr姡de om jag ville k?knark. gonk Fasen vad sur jag blev. mad sweatdrop F?t.. sweatdrop oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 5:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 5:49 am
- Loggade in på Msn igår.. Ångrar det, alla saknade mig jätte mycket, och jag fick veta hur mycket jag betydde.. .. Nu blir det svårare och lämna internet..
+ Morsan ska hjälpa mig städa rummet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 6:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 6:46 am
Petsy - Loggade in på Msn igår.. Ångrar det, alla saknade mig jätte mycket, och jag fick veta hur mycket jag betydde.. .. Nu blir det svårare och lämna internet..
+ Morsan ska hjälpa mig städa rummet Jag råder dig till att lämna internet... ninja Jag skulle själv vilja men kan inte. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 7:08 am
+ Kul på gymnastiklektion -/+ Räki är här och flummar med Gandi (Han vill kolla på CardCaptorSakura*håller om datorn för sig själv ninja *) - Lärarna stressar mig..O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 7:22 am
+ behövde inte göra engelska provet
- mina föräldrar till låter inte att jag får ÄEG i svenska
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 7:32 am
Nidder Petsy - Loggade in på Msn igår.. Ångrar det, alla saknade mig jätte mycket, och jag fick veta hur mycket jag betydde.. .. Nu blir det svårare och lämna internet..
+ Morsan ska hjälpa mig städa rummet Jag råder dig till att lämna internet... ninja Jag skulle själv vilja men kan inte. sweatdrop Yes sir! <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 7:56 am
+ kunde sova ut. + fick en bra lat via msn inatt. + far besok av en tidigare klasskamrat imorgon. eek + fick p-p-prata med en st-st-st-stammande ma-ma-ma-manniska fran vo-vo-vodafone om m-m-m-mms. (gjorde mig glad. sweatdrop )
+/- har skaffat mig en egen dygnsrytm. +/- var vaken till 7 imorse.
- missade forelasningen. - min lagenhet. redface har inte tid till stadning... - for langt kvar till jul och for nara till tentan tva dagar innan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:01 am
+ Hair + Im a ninja ninja + Val-kun heart As always ^^! + ~Rufus-kun~ som va snäll mot mig igår *glompa Alen* + Memmi_Chan o Jag ish the ninjas at school.. >>
- Skola, prov imorgon.. Kan ingenting.. gonk - Jag 䲠f?yper i skolan = glad.. Alltid.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:01 am
+ pierca mig imorgon?
- jag förstör för någon, den förstör för mig. abrakadabra men jag har aldrig gillat det där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:24 am
var ska du pierca dig? .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:25 am
halcyon. robot chant var ska du pierca dig? .-. var på kroppen eller vart någonstans?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|