|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 11:39 am
Zeissothafar says: Dat was zo'n droom waarin je al snel een soort van patroon in ziet: Ik vlieg als een vogel door de lucht, vlieg tegen een roze vliegtuig aan, val naar beneden en val dan de zee in met van die Amerikaanse scooby-doo boxers aan... En die Scooby-doos hebben elke keer wat te zeggen. En dan opeens houdt die zee op and vlieg ik weer als een vogel door de lucht. Heel vaag :XP:
(Um, dat van dat octopus komt eigenlijk door een goede vriend van me, we gaan jaarlijks met het team naar Japan en dan gaatie altijd bij dezelfde winkel dezelfde vacuum-verpakte octopus tentakels halen. En ik woon iets verder weg dan Limburg: Ik kom uit een dorupie onder Rotterdam smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 11:46 am
Vraagloos c;
Dus ik ga maar gewoon wat zeggen xD Neem me mee naar Japan! Ik wil al zolang een DVD van een groep cabaretiers, maar ze vertikken het om iets uit te brengen buiten Japan en Korea -sobs- Een poster is ook al genoeg... c;
Wat is het Hollandst wat je kent?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 11:55 am
Zeissothafar says: sweatdrop Ja ik ging een beetje op in me antwoord!!
Maare, is goed smile Regel je zelf je tickets??
Delfblauw...Delftblauw....Delfsblauw...?! Je weet wel, dat razz
Nu wel een vraag!! Um... Waar denk je aan bij Duitsland??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 1:13 pm
Sja, Hitler rolleyes
Wat doe jij met een puist? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 9:06 am
Zeissothafar says: Of laten zitten of wegkrabbelen (dat is net wat anders dan UITKNIJPEN als je snapt wat ik bedoel wink )
Zou jij met je 3 beste schoolvrienden in een huis willen wonen als je gaat studeren??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 12:55 pm
Nee, ik studeer al maar ik houd het liever thuis nog wat jaartjes langer vol zodat ik op mijzelf kan (of in mijn geval het liefst direct samenwonen met vaste vriend). Ik ben niet zo van de vrienden denk ik, hou van me eigen privacy en ik kan binnenshuis snel geïrriteerd raken door anderen als ik na een dag werken thuis kom. Ik wil niet eens bij één goede vriendin inwonen, laat staan bij drie! wink Woon liever alleen denk ik toch.
Zou jij liever alleen wonen, met ouders of met één goede vriend(in)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 03, 2009 2:43 pm
met een goede vriend zou wel awesome zijn maar word volgens mij een ontieglijke zooi ik vin het beide wel iets hebben als de mogelijheid er komt ga ik at met een vriend zeker proberen.
hoever is het verst dat je van nederland af bent geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 04, 2009 8:28 am
In India, is wel onderhand alweer 8 jaar geleden denk ik..
Wanneer ben jij in de zevende hemel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 05, 2009 11:47 am
Als ik hem ontmoet. ^_^
Wat staat bovenaan jouw moet-ik zeker-doen-voordat-het-te-laat-is-lijstje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 07, 2009 2:32 pm
VOG (bewijs van goed gedrag) aanvragen bij het stadsdeel neutral . Eerst had mijn werkgever de helft vergeten in te vullen, nu is het eindelijk ingevuld.. maar dat stomme stadsdeel is maar tot 15u open! En gezien ik 6 van de 7 dagen werk of naar school ga.. sweatdrop MAAR, morgen zal het er dan toch van komen mag ik hopen.
Wat vind jij schattig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 12:27 pm
Alles wat jong is xD Ik kan gewoon niet langs een baby lopen zonder een glimlach te laten zien. Hmm ben benieuwd hoe ik dat ga doen als ik mams wordt. Waarschijnlijk krijg ik dan heel goed getrainde lachspieren x3
Wat is jouw mooiste/leukste/meest bekeken/etc foto?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 10:42 am
Zeissothafar says: Dat is een foto waar al me vrienden op staan, maar die eigenlijk gigantisch mislukt is. Zo mislukt, dat we hem leuker vonden dan de foto die wel goed was smile
Wat is grafisch gezien de mooiste website die je ooit hebt gezien??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 1:45 am
Helaas, ik ben die nog niet tegengekomen. De meeste zijn zo inefficient of cluttered... al is die van de Efteling nog wel te doen
In welke klas zit je of wanneer ben je afgestudeerd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 5:50 am
Ik zit in het tweede jaar van mijn studie (Biomedische Wetenschappen) met nog enkele vakken van het eerste jaar. En ik moet er nog zeker 3 jaar mijn gezicht laten zien ^_^
Wat zou jij willen zien als jij uit je raam kijkt 's morgens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 5:21 am
De zee.... de zee of een prachtig landschap, want dat zou dan betekenen dat ik niet meer hoef te werken!!
Stel, je wint toen miljoen en je hoeft nooit meer te werken. Wat zet je (bijna) bovenaan je to do list? Wat wil je echt gaan bezoeken/gaan doen? Of wat wil je per se hebben?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |