|
|
|
|
Posted: Fri May 29, 2015 7:58 am
thats some serius s**t ..... maar als je zombigeiten hebt is eigenlijk alles mogelijk eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2015 4:18 am
Mmm, zouden zombiewezens ook 'droppings' doen? En zouden die besmettelijk zijn? Dodelijk? Radioactief?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2015 7:43 am
ik zou niet weten of zombies strategisch kunnen zijn
besmettelijk zou kunnen, dodelijk ook wel radioactief hangt ervan af of ze in contact zijn geweest met radioactieve stuff
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 31, 2015 10:40 am
waarom worden ze eigenlijk uberhaubt zombies?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 01, 2015 10:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2015 1:11 am
Wisten jullie dat er echt zombies bestaan? Er zijn parasieten die in insecten kruipen, waardoor ze geheel willoos worden. And then they're eaten alive and stuff O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2015 10:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2015 3:54 pm
ik heb van die beestjes gehoord... eigenlijk best gruwelijk als je het zo bedenkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 03, 2015 12:04 am
Volgens mij ben ik in de war en waren het geen beestjes, maar parasiet-schimmelsporen... can't remember, sorry XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2015 3:38 pm
iemand een goede martel methode voor mensen die niet met hun tengels van andermas spullen af kunnen blijven. van mij mogen ze de middleeeuwse methoden wel weer invoeren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2015 4:14 am
zombie geite dan me aan de goat z update van goat simulator denken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2015 11:58 am
Hoe ironisch Menketie; ik houd mijn hart vast of een zeker iemand geen Animeconfood genomen heeft...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 10, 2015 1:59 am
Hu ik snap hem niet sweatdrop
Maar ik ben er op animecon weer lekker bezig zijn whee daarna ben ik 2 weken op vakantie dus zal hier niet veel aanwezig zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 11, 2015 9:05 am
... als het een troost is, ik ook niet meer... oh wait, of eten wat gereserveerd was voor Animecon niet opgegeten was... Anyway, zie je op de Animecon en geniet van je vakantie!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 15, 2015 7:42 am
Volgens mij heb ik de helft gemist op animecon omdat ik het gebouw niet kende rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|