|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:04 pm
smile Vad har ni för er då? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:04 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *banka på dörren* Får man komma in nu då? Bara om jag får bli ditt barnbarn igen Hmm... då kommer du bara hålla på att förstöra saker för mig igen. stare Nej då, lovar att va snäll Riiiight... ¬ .¬ Pleeeeease!!! *Böna och be* Varför vill du det så gärna? ... Jag vet inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:05 pm
Sephyre smile Vad har ni för er då? domokun Försöker få gubben att bli min farfar igen >->
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:06 pm
Men dåså! Släpp in mig nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:06 pm
Petsy Sephyre smile Vad har ni för er då? domokun Försöker få gubben att bli min farfar igen >->Ah... Jo, Jetz kan vara lite envis ibland. Muta honom med morötter så ska det bara gå bra. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:07 pm
Jetzudan Rebirth Men dåså! Släpp in mig nu. *Knuffar bort lådorna och öppnar dörren* ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:08 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Men dåså! Släpp in mig nu. *Knuffar bort lådorna och öppnar dörren* .... Tack. *skuttar in på tårna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:08 pm
Sephyre Petsy Sephyre smile Vad har ni för er då? domokun Försöker få gubben att bli min farfar igen >->Ah... Jo, Jetz kan vara lite envis ibland. Muta honom med morötter så ska det bara gå bra. 3nodding Inte lite precis.. -__- Morötter? Går det inte bättre med typ en pizza?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:09 pm
Petsy Sephyre Petsy Sephyre smile Vad har ni för er då? domokun Försöker få gubben att bli min farfar igen >->Ah... Jo, Jetz kan vara lite envis ibland. Muta honom med morötter så ska det bara gå bra. 3nodding Inte lite precis.. -__- Morötter? Går det inte bättre med typ en pizza?Han älskar morötter. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:09 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Men dåså! Släpp in mig nu. *Knuffar bort lådorna och öppnar dörren* .... Tack. *skuttar in på tårna* *Får lust och göra krokben men låter bli* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:10 pm
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre smile Vad har ni för er då? domokun Försöker få gubben att bli min farfar igen >->Ah... Jo, Jetz kan vara lite envis ibland. Muta honom med morötter så ska det bara gå bra. 3nodding Inte lite precis.. -__- Morötter? Går det inte bättre med typ en pizza?Han älskar morötter. wink If you say so <.<
*Mutar Jetzudan med en morot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:12 pm
*ta moroten och sprigner iväg till ett hörn* Min morot! Inte din! Min, min, min, min, min, bara min! >:B *tugga på moroten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:13 pm
Jetzudan Rebirth *ta moroten och sprigner iväg till ett hörn* Min morot! Inte din! Min, min, min, min, min, bara min! >:B *tugga på moroten* eek .. Där ser man
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:15 pm
Petsy Jetzudan Rebirth *ta moroten och sprigner iväg till ett hörn* Min morot! Inte din! Min, min, min, min, min, bara min! >:B *tugga på moroten* eek .. Där ser manVad var det jag sa? 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|