|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:36 pm
Gandiloulou typ...beror på vad jag är på för humör... Aha. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:38 pm
*knackar på dörren* Får man komma in nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:38 pm
Chibi Strawberry Gandiloulou typ...beror på vad jag är på för humör... Aha. 3nodding japp!! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:39 pm
Jetzudan Rebirth *knackar på dörren* Får man komma in nu? Nej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:39 pm
Petsy Jetzudan Rebirth *knackar på dörren* Får man komma in nu? Nej Okej. *sätter sig ner och väntar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:41 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *knackar på dörren* Får man komma in nu? Nej Okej. *sätter sig ner och väntar* *Ställer en stor hög med lådor framför dörren, så det blir ännu svårare och komma in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:53 pm
*banka på dörren* Får man komma in nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:55 pm
Jetzudan Rebirth *banka på dörren* Får man komma in nu då? Bara om jag får bli ditt barnbarn igen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:56 pm
Petsy Jetzudan Rebirth *banka på dörren* Får man komma in nu då? Bara om jag får bli ditt barnbarn igen Hmm... då kommer du bara hålla på att förstöra saker för mig igen. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:57 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *banka på dörren* Får man komma in nu då? Bara om jag får bli ditt barnbarn igen Hmm... då kommer du bara hålla på att förstöra saker för mig igen. stare Nej då, lovar att va snäll
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:59 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *banka på dörren* Får man komma in nu då? Bara om jag får bli ditt barnbarn igen Hmm... då kommer du bara hålla på att förstöra saker för mig igen. stare Nej då, lovar att va snäll Riiiight... ¬ .¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:00 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *banka på dörren* Får man komma in nu då? Bara om jag får bli ditt barnbarn igen Hmm... då kommer du bara hålla på att förstöra saker för mig igen. stare Nej då, lovar att va snäll Riiiight... ¬ .¬ Pleeeeease!!! *Böna och be*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 2:02 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *banka på dörren* Får man komma in nu då? Bara om jag får bli ditt barnbarn igen Hmm... då kommer du bara hålla på att förstöra saker för mig igen. stare Nej då, lovar att va snäll Riiiight... ¬ .¬ Pleeeeease!!! *Böna och be* Varför vill du det så gärna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|