|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:02 pm
Filthy Jag ser ut som en tjej och är lika mesig som en! *ställer sig bakom igen* xd XD Okeii då...du får väl stå bakom meii....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:02 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad eek ... Nej!!! crying Feh. ¿¬____¬ Ditt fel. cry .. *Snyft* Försök inte. D: Waaah!! crying Aaah!! gonk *håller för öronen och springer iväg* cry crying .. *Sitter i ett hörn och gråter i floder*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:05 pm
Filthy Jag ser ut som en tjej och är lika mesig som en! *ställer sig bakom igen* xd Du ser inte ut som en tjej, men det andra kan jag inte arrgumentera om. xd jk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:15 pm
Hah. Njae. Dom skrek åt mig när jag skrek "YOU DON'T NEED ANOTHER WORLD!!" sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:15 pm
Chibi Strawberry Hah. Njae. Dom skrek åt mig när jag skrek "YOU DON'T NEED ANOTHER WORLD!!" sweatdrop bara för att dom lever i en värld...och vi i två...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:16 pm
Gandiloulou bara för att dom lever i en värld...och vi i två... Ja. Precis. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:18 pm
Chibi Strawberry Gandiloulou bara för att dom lever i en värld...och vi i två... Ja. Precis. xp Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:19 pm
Gandiloulou. Tycker du verkligen att jag ska ringa Arjen på mobilen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:19 pm
Det är väl sådär.. Hur är det själv? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:20 pm
Chibi Strawberry Det är väl sådär.. Hur är det själv? ^^ jorå...d knallar på..har ont i ljumskarna och ryggen bara...å ont i halsen..men d e lungt...har mått sämre...vad ska du göra i helgen då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:21 pm
Gandiloulou jorå...d knallar på..har ont i ljumskarna och ryggen bara...å ont i halsen..men d e lungt...har mått sämre...vad ska du göra i helgen då? Ajdå. ._. Jag har ingen planering.. Får se om jag hittar på nåt imorgon. Ska du göra nåt speciellt då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:23 pm
Chibi Strawberry Ajdå. ._. Jag har ingen planering.. Får se om jag hittar på nåt imorgon. Ska du göra nåt speciellt då? eehhh...plugga.... sweatdrop jag orkar inte plugga men måste...IG vill man jue inte ha...och vad är planerat inför nästa vecka då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:24 pm
Gandiloulou eehhh...plugga.... sweatdrop jag orkar inte plugga men måste...IG vill man jue inte ha...och vad är planerat inför nästa vecka då? Plugga ja... Nåt man måste göra. :\ Njae.. Gå i skolan? xp Ska bråka med rektorn om att jag måste få ledigt halva maj nästa år.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|