|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:53 pm
Filthy Chibi Strawberry xd Fylltrattarna sjunger sommar och sol i trappen. xd Fan va grymt. Gå ut och sjung med! 3nodding Nej, då misshandlar dom mig. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:54 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry xd Fylltrattarna sjunger sommar och sol i trappen. xd Fan va grymt. Gå ut och sjung med! 3nodding Nej, då misshandlar dom mig. >.<*hålla i dig* Gå inte ut dit. *peka på dörren gömmandes bakom dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:55 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad eek ... Nej!!! crying Feh. ¿¬____¬ Ditt fel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:56 pm
Filthy *hålla i dig* Gå inte ut dit. *peka på dörren gömmandes bakom dig* Jag ska inte.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:56 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad eek ... Nej!!! crying Feh. ¿¬____¬ Ditt fel. cry .. *Snyft*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:57 pm
Chibi Strawberry Filthy *hålla i dig* Gå inte ut dit. *peka på dörren gömmandes bakom dig* Jag ska inte.. gonk håller med Filthy...Dom e läskiga...*gömmer meii bakom Filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:58 pm
Gandiloulou Chibi Strawberry Filthy *hålla i dig* Gå inte ut dit. *peka på dörren gömmandes bakom dig* Jag ska inte.. gonk håller med Filthy...Dom e läskiga...*gömmer meii bakom Filthy* Ljudet kommer närmare! *byter plats och ställer sig bakom Gandiloulou* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad eek ... Nej!!! crying Feh. ¿¬____¬ Ditt fel. cry .. *Snyft* Försök inte. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Gandiloulou håller med Filthy...Dom e läskiga...*gömmer meii bakom Filthy* Ljudet kommer närmare! *byter plats och ställer sig bakom Gandiloulou* eek *putt* *ställer sig bakom Filthy igen* Jag e faktiskt tjej...Det är killarna som ska skydda oss inte tvärtom...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Går nog ut i trappen irl för att se om de är så farliga som alla säger. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Går nog ut i trappen irl för att se om de är så farliga som alla säger. :\ Woow....Min hjälte....*följa efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad eek ... Nej!!! crying Feh. ¿¬____¬ Ditt fel. cry .. *Snyft* Försök inte. D: Waaah!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:01 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad eek ... Nej!!! crying Feh. ¿¬____¬ Ditt fel. cry .. *Snyft* Försök inte. D: Waaah!! crying Aaah!! gonk *håller för öronen och springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 1:02 pm
Gandiloulou Filthy Gandiloulou håller med Filthy...Dom e läskiga...*gömmer meii bakom Filthy* Ljudet kommer närmare! *byter plats och ställer sig bakom Gandiloulou* eek *putt* *ställer sig bakom Filthy igen* Jag e faktiskt tjej...Det är killarna som ska skydda oss inte tvärtom... Jag ser ut som en tjej och är lika mesig som en! *ställer sig bakom igen* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|