|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:47 pm
TessiTuss Du gandilouloudu kan få låna disketten på måndag för det tar så lång tid att skicka. oke....d kan jag göra...ge den te meii på måndag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Hmm.. *Tar pennorna som fastnade på lådan och kastar dom på Jetzudan* VAD VILL DU FRÅN MIG EGENTLIGEN?!?!?!?!?!?! *hoppar på Petsy och dunkar hennes huvud i golvet* gonk gonk gonk Jag vill att du inte ger mig hjärnskakning gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou TessiTuss Du gandilouloudu kan få låna disketten på måndag för det tar så lång tid att skicka. oke....d kan jag göra...ge den te meii på måndag... okej. VAd gör du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:48 pm
Valkyria86 Petsy Hej hej :3
Hmm.. *Tar pennorna som fastnade på lådan och kastar dom på Jetzudan* existerar "devil bump" fortfarande? Självklart :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:48 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Hmm.. *Tar pennorna som fastnade på lådan och kastar dom på Jetzudan* VAD VILL DU FRÅN MIG EGENTLIGEN?!?!?!?!?!?! *hoppar på Petsy och dunkar hennes huvud i golvet* gonk gonk gonk Jag vill att du inte ger mig hjärnskakning gonk MEN VARFÖR FORTSÄTTER DU ATT GÖRA DUMMA SAKER MOT MIG DÅ?!?!?!?!?!?!?!!??!?! gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:50 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Hmm.. *Tar pennorna som fastnade på lådan och kastar dom på Jetzudan* VAD VILL DU FRÅN MIG EGENTLIGEN?!?!?!?!?!?! *hoppar på Petsy och dunkar hennes huvud i golvet* gonk gonk gonk Jag vill att du inte ger mig hjärnskakning gonk MEN VARFÖR FORTSÄTTER DU ATT GÖRA DUMMA SAKER MOT MIG DÅ?!?!?!?!?!?!?!!??!?! gonk gonk För att jag är dum, helt enkelt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:50 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Hmm.. *Tar pennorna som fastnade på lådan och kastar dom på Jetzudan* VAD VILL DU FRÅN MIG EGENTLIGEN?!?!?!?!?!?! *hoppar på Petsy och dunkar hennes huvud i golvet* gonk gonk gonk Jag vill att du inte ger mig hjärnskakning gonk MEN VARFÖR FORTSÄTTER DU ATT GÖRA DUMMA SAKER MOT MIG DÅ?!?!?!?!?!?!?!!??!?! gonk gonk För att jag är dum, helt enkelt 3nodding MEN VARFÖR JUST MOT MIG?!?!?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:51 pm
xd Fylltrattarna sjunger sommar och sol i trappen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:51 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Hmm.. *Tar pennorna som fastnade på lådan och kastar dom på Jetzudan* VAD VILL DU FRÅN MIG EGENTLIGEN?!?!?!?!?!?! *hoppar på Petsy och dunkar hennes huvud i golvet* gonk gonk gonk Jag vill att du inte ger mig hjärnskakning gonk MEN VARFÖR FORTSÄTTER DU ATT GÖRA DUMMA SAKER MOT MIG DÅ?!?!?!?!?!?!?!!??!?! gonk gonk För att jag är dum, helt enkelt 3nodding MEN VARFÖR JUST MOT MIG?!?!?! gonk För att du är min farfar >->
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:52 pm
Petsy Valkyria86 Petsy Hej hej :3
Hmm.. *Tar pennorna som fastnade på lådan och kastar dom på Jetzudan* existerar "devil bump" fortfarande? Självklart :3oki 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
okej jag lyssnar på musik,pratar med arjenoch är inne på gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry xd Fylltrattarna sjunger sommar och sol i trappen. xd Fan va grymt. Gå ut och sjung med! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy För att du är min farfar >-> THEN I QUIT! mad eek ... Nej!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|