|
|
|
|
Posted: Tue Sep 02, 2014 3:00 pm
Ik dacht ik neem de fiets eens mee.... en opeens dachten 7 anderen dat ook... en word je je trein geweigerd >.<
is toch een en al gegil over mensen die hun fiets weer uit de chaos moeten plukken >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 02, 2014 11:11 pm
Ik vind het eerder idioot dat vouwfietsen 3 plekken in moeten nemen. Vouw die krengen dan toch eens op!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 08, 2014 12:21 pm
Absoluut! Al zou ik er dolgraag 1 willen hebben (Alleen dat hebben mijn ouders nooit gehoord in al die jaren dat ik dat gilde en er een gloednieuwe ongebruikte in de schuur stond...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 2:57 am
mijn vriend heeft een mooie voor me gezien, maar hij is veeeeeer boven budget XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 10, 2014 1:49 pm
ik heb ook een nieuw fiets nodig, de fiets die op het station in yerseke staat heeft het begeven, voor rem loopt vast en de achterband is uit elkaar aan het vallen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 11, 2014 12:27 am
Hoop dat je snel een goede goedkope nieuwe fiets heeft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 11, 2014 1:23 pm
Prachtige zinsbouw XD
Die van ons komen van een appiej heijn advertentie kaartje razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 12, 2014 12:31 am
ugh, waar zat ik met mijn kop >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2014 11:29 am
Fiets is gevonden was beter dan mijn oude dus die is verplaatst XD
Sorry voor mijn lange afwezigheid, ik heb het nogal druk gehad sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 07, 2014 2:03 am
Dat had ik al door smile Maar trouw ben ik elke dag gekomen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 10, 2014 3:06 pm
Ik ben nog meer afwezig en behoorlijk lang er bij was maanden lang niet op Gaia @_@ Maar goed ik vind dit dingetje nu meer wat voor chatterbox wat ik nu ga vragen.
Ik heb in Duitsland een leeg masker gevonden dat in vorm perfect is voor een Hollow Mask (Ichigo versie) van de anime Bleach heeft alleen wat verf en eventueel hier en daar een tweakje nodig . Is iemand hier fan? Of ken je iemand? Ik ken de serie wel zodanig dat ik er een Hollow Mask in herken, heb ook de eerste seizoenen wel gezien maar ik keek dus nu op google om te bevestigen dat dit witte masker perfect hier voor is dus wil er graag zo een masker van maken maar zie allerlei verschillende versies op Google en ik heb maar 1 masker dussss.... Nu is mijn vraag beetje zo rond aan mensen die de serie beter kennen. Is er een favoriete versie? Of een aantal... dan kan ik me hopelijk een beetje beter oriƫnteren over hoe ik dit witte masker ga kleuren en vormen. Dan hoop ik dat het een beetje goed lukt en ik er een echte fan van de serie ooit heel blij mee kan maken smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 12, 2014 10:59 pm