|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:26 pm
Gandiloulou TessiTuss För nu funkar min dator. Vet du jag fick Arjens mobil nummer. Jaha...Så du ska ringa honom nu eller? Nej det vågar jag inte. HAN VAR SUPER MEGA AS TASKIG IDAG.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:27 pm
TessiTuss Nej det vågar jag inte. HAN SUPER MEGA AS TASKIG IDAG. Kom igen SnarkBjörn...e du feg lr?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:28 pm
Gandiloulou TessiTuss Nej det vågar jag inte. HAN SUPER MEGA AS TASKIG IDAG. Kom igen SnarkBjörn...e du feg lr? Japp. vadå skulle du ringa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:29 pm
TessiTuss Japp. vadå skulle du ringa? Antagligen..fast nu e d din kompis och inte min..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou TessiTuss Japp. vadå skulle du ringa? Antagligen..fast nu e d din kompis och inte min.. men jag tror inte att jag vill ringa efter vad han och Ronald sa idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss men jag tror inte att jag vill ringa efter vad han och Ronald sa idag. Vad sa dom då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:31 pm
Ja.. Är dum så jag kommer inte på något att göra åt det heller... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:31 pm
Valkyria86 Ja.. Är dum så jag kommer inte på något att göra åt det heller... xp Då är vi två...Men jag går väl och lägger meii om jag inte hittar på nåt att göra...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:33 pm
Gandiloulou Valkyria86 Ja.. Är dum så jag kommer inte på något att göra åt det heller... xp Då är vi två...Men jag går väl och lägger meii om jag inte hittar på nåt att göra... ja men det är tråkigt... överväger att skaffa en kikllkaraktär på gaia.. ekk... >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:35 pm
Valkyria86 ja men det är tråkigt... överväger att skaffa en kikllkaraktär på gaia.. ekk... >.< Jahaja....Vad kommer du heta med den karaktären då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:41 pm
Gandiloulou Valkyria86 ja men det är tråkigt... överväger att skaffa en kikllkaraktär på gaia.. ekk... >.< Jahaja....Vad kommer du heta med den karaktären då? Ingen aning.. Har ingen mail att göra den på så det skiter vi i.. Sitter och gör lite wishlists och sådant istället.. Ingen i den vägen som behövs? (betalning är ej ett måste, bara ett litet pluss i kanten om nån vill)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:42 pm
Gandiloulou TessiTuss men jag tror inte att jag vill ringa efter vad han och Ronald sa idag. Vad sa dom då? JAg kan skicka det på gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|