|
|
|
|
Posted: Sat Jul 26, 2014 8:39 am
Yep. En in plaats van het goud wegwerken, zijn ze extra gaan 'bijprinten'. Nou ben ik geen econoom, maar het is echt basiskennis dat dat niet werkt...
Kwam vandaag een topic tegen hoe je er als individu aan bij k**t dragen om de situatie te verbeteren. Klinkt mooi, maar gaat nooit werken zodra er nog mensen zijn die gold kopen voor cash.
Overigens doen ze er nu denk ik wel iets mee door die donaties bij dat Annual Ball. Maar daarbij voel ik me als lid weer redelijk uitgeknepen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 26, 2014 11:48 am
ik kan nu eindelijk aan dat event een beetje meedoen... omdat ik opeens zo veel krijg. Oftewel, het is geen gold sink meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 26, 2014 2:16 pm
Mijn indruk is dat het bedoeld was als gold sink, maar omdat ze tegelijkertijd meer gold erin blijven proppen, werkt dat dus niet echt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 26, 2014 3:34 pm
Gold sink ik kan nog niet eens het goedkoopste pledgen o.0 ben ook niet van plan om dat te doen, vind ik zonde, dan maar geen event
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 27, 2014 2:26 am
Snel een gold generator kopen om mee te kunnen doen dus blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 27, 2014 3:50 am
Dacht het niet, gewoon niet mee doen. Hopelijk gaat de gold sink ooit werken XP en dan ben ik rijk... RIJK MUAHAHAHAHA twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 27, 2014 3:58 am
Haha, zeker niet nee.
Ik weet niet of ik zo rijk ga zijn. Die letters uit dit jaar zijn gewoon meer waard dan diegene die ik nog heb uit de periode 2008-2011... En de items waren toen echt veel beter, ik vind die Monthly Collectibles niet zo interessant meer :/.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 4:22 am
ik ook niet. Heb al maanden geen gold uitgegeven. Wel voor mijn vriend 1x XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 28, 2014 1:39 pm
Ik heb m'n Angelic Sash gekocht omdat die blijkbaar niks meer waard is sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 29, 2014 3:32 am
Ik had ook Nitemare Headband voor een prikkie kunnen kopen. De oude items worden steeds minder waard, lijkt wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 29, 2014 7:48 am
Ik heb er één, hebben? wink
Ja klopt, ik denk dat ze niet meer zo fashionable zijn ofzo... Dacht te kunnen gaan cashen, maar valt vies tegen xP.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 29, 2014 11:26 am
het stomme is items die ik vorrig jaar heb gekocht zijn enorm veel waard in ene o.0 maar ik wil ze niet verkopen omdat ik bang ben dat ik niks beters kan kopen met het geld omdat alles blijft stijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 30, 2014 12:21 am
ik heb er al 1, maar bedankt Lucky smile
En tja, Gold is niets meer waard hier. Ik moet eerst nullen tellen om te zien hoeveel iets nu waard is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 03, 2014 5:41 am
t word gewoon te gek allemaal, al die nullen o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 03, 2014 11:10 pm
goeie ouwe tijd dat je moest sparen voor 5k....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|