|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:46 am
Filthy Petsy *Får pennan i ögat* OUCH! gonk Whoopsy! *gömmer sig bakom jordgubben* eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:46 am
Filthy Petsy *Får pennan i ögat* OUCH! gonk Whoopsy! *gömmer sig bakom jordgubben* eek *Jagar* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:48 am
Petsy Filthy Petsy *Får pennan i ögat* OUCH! gonk Whoopsy! *gömmer sig bakom jordgubben* eek *Jagar* domokun Argh! *springer runt jordgubben tills jag blir yr* x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:50 am
Filthy Petsy Filthy Petsy *Får pennan i ögat* OUCH! gonk Whoopsy! *gömmer sig bakom jordgubben* eek *Jagar* domokun Argh! *springer runt jordgubben tills jag blir yr* x_x *Plockar upp den yra Filthy och stoppar ner honom i en låda* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:51 am
Petsy *Plockar upp den yra Filthy och stoppar ner honom i en låda* 3nodding *försöker ta mig ur* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:52 am
Filthy Petsy *Plockar upp den yra Filthy och stoppar ner honom i en låda* 3nodding *försöker ta mig ur* gonk *Spikar igen lådan och skickar den till Afrika* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:53 am
Petsy Filthy Petsy *Plockar upp den yra Filthy och stoppar ner honom i en låda* 3nodding *försöker ta mig ur* gonk *Spikar igen lådan och skickar den till Afrika* whee gonk *ropar efter Chibi Strawberry* Jag vill inte till Afrika! cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:53 am
Filthy Petsy Filthy Petsy *Plockar upp den yra Filthy och stoppar ner honom i en låda* 3nodding *försöker ta mig ur* gonk *Spikar igen lådan och skickar den till Afrika* whee gonk *ropar efter Chibi Strawberry* Jag vill inte till Afrika! cry Då får hon väl gå och hämta dig <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:54 am
Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy *Plockar upp den yra Filthy och stoppar ner honom i en låda* 3nodding *försöker ta mig ur* gonk *Spikar igen lådan och skickar den till Afrika* whee gonk *ropar efter Chibi Strawberry* Jag vill inte till Afrika! cry Då får hon väl gå och hämta dig <.<Gå till afrika och hämta mig? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:54 am
*tittar in* heeeeeeeeeeeeeeeej allihopa smile vad händer här då? hade så b ra biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 12:12 pm
*kryper in med ett gosedjur i famnen* hejs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|