|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 7:00 am
+ Blåbärsmuffins xd + Musik + Har en anledning att äta massa choklad
- Tror att mensen är på väg eftersom jag är så himla sugen på choklad HELA tiden...(men jag väger för lite så lite fett kan inte skada) - Tre prov den här veckan... - Ligger efter i svenska sweatdrop - Måste blir klar med svenskan och S.O:n den här veckan för att inte få IG... - Alla lärare tjatar om betygen... - Måste plugga tre olika ämnen idag men det orkar jag inte.. - Måste köpa nya hörlurar snart, dom jag har börjar säga sin sista suck...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:56 am
+ Var hemma idag
- Var sjuk. gonk - Hade über tråkigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 10:26 am
- Ingen pratar med mig.. - Jobbig och lång skoldag.. - Vän efter vän drar sig ifrån mig.. - Börjar ana att jag långsamt drar in i en depressionsperiod..
+ "Rockpojken". + Konstig, men god, lunch. + Ragnarok. + [insert första personen som börjar prata med mig here] + Köpte choklad för en stund sen, tyvärr redan slut. + Sakna.. (Kanske ska vara ett minus, men den jag sakar får mig att må så himla bra) heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 10:48 am
+ Angel Sanctuary gonk heart heart Så bra! Men så kort vilket även gör det till ett minus crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 10:51 am
- fryser som faaaaaaan. crying - förjävligt trött - känner att jag kommer börja gråta - halsen krånglar - kan inte sova nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:42 am
*Smita in för ett snabbt inlägg innan jag drar igen* - Jag skulle på prao idag, men jag blev sjuk.. gonk - Saknar lite.. Men.. Nja.. - JIMMIE!! gonk heart heart Tänk att det kan dröja ända tills Mars innan jag ens får chansen att träffa dig.. ;-; - RING MIG! domokun heart Kan du inte numret, ring och fråga xd
+ Jag mår ganska bra razz Okej jag är ju sjuk men.. Jag är inte ledsen längre ^_^ Att komma ifrån alla var nog en bra idé trots allt.. + Clara domokun heart heart xd (Mitt kanin gossedjur som jag gosat med whee ) + Choklad i mängder O__O + Att slippa jobba är nog ganska skönt ändå xp + *Sjunga till sorgliga Sonata Arctica låtar* heart + Folket verkar klara sig bra utan mig << Good news 3nodding
Mata Ashita! ^.^ *Skutta iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:07 pm
+ Isshi är så otroligt vacker i Kotodama PVn.
- Jag saknar fortfarande Japan så jävla mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|