Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 102 103 104 105 106 107 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

thoughtless`

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 3:09 am

Carmen LaVihta
Turun linnassa on hauska hiiviskella yolla ihan yksinaan. twisted Tiskailun lomassa tein oman turistikierroksen linnan hamarilla kaytavilla.Ja tanaan sain oman talonpoikaistyylisen hameen,joka paalla tyoskentelen Juhana herttuan kellarissa.Ylisiistia.
Itse asiassa tuo on ihan pirun kiinnostavan kuuloista. ._. Tahtoo koittaa.
PostPosted: Sun Jun 19, 2005 7:58 am

[ Message temporarily off-line ]

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 10:27 am

Miksi minua ja siskoa ollaan koko ajan vertailemassa stare Meilla on sentaan puoliksi eri geenitkin, eika olekaan kuin 11v ikaeroa milla voi ehka pikkusen olla vaikutusta siihen kummalla on asiat paremmin rolleyes Ja sitten tietty se etta sisko on paljon natimpi ja kivempi ja se on vielapa ex malli ja ja ja... ja tama on angstia ja mina olen teini ja minahan teiniangstaan kun huvittaa, nih!! *angstangstangst*
PostPosted: Mon Jun 20, 2005 6:43 am

Liftrasir
Wicked
Ymmartaakseni on jokin piuha (auttakaa viisaammat), milla pystyt liittamaan maton myos kiinni PC:seen. Samoin kuin koneeseen pystyy liittamaan Pleikan ohjaimen.

Sellainen ihme siis pitaisi loytaa... uh, seuraava kysymys: voiko niita loytaa kaupoista, vai pitaako tilata jostain?

Piuhasta tuli mieleen... Kaytiin tanaan ostamassa yksi sellainen tietokoneliikkeesta, kun kummitatini vei nyt The Old Senilen™ pois itselleen pelikoneeksi (son addiktoitunut HOMMiin, FallOuttiin ja SIMSiin xD). Ja sitten kaupassa:

Wicked: Hei! Pitais saada yks piuha.
Myyjaseta: Jaahas. Ja millanen piuha?
Wicked: No siis se sellanen piuha, joka kulkee tietokoneessa keskusyksikon ja pistorasian valilla.
Myyjaseta: Siis... Virtajohto?
Wicked: xD ...just. Yks sellanen, kiitos...

Etta asialla saattoi sitten olla niinkin yksinkertainen nimi. Ja mie kun vaivalla ennen kauppaan menemista mietin, etta miten ma saan sen niinku selitettya fiksusti ja tarkkaan ja 'hienolla atk-kielella'. Ja mietin meinaan aika pitkaan etta mika se tietokoneen pompelin oikea nimi on. lol

Wicked
Captain

thoughtless`

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 7:08 am

Wicked
Wicked: Hei! Pitais saada yks piuha.
Myyjaseta: Jaahas. Ja millanen piuha?
Wicked: No siis se sellanen piuha, joka kulkee tietokoneessa keskusyksikon ja pistorasian valilla.
Myyjaseta: Siis... Virtajohto?
Wicked: xD ...just. Yks sellanen, kiitos...
Pirun nerokasta. {8
PostPosted: Mon Jun 20, 2005 10:48 am

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 9:22 pm

Carmen LaVihta
Miksi ei jokaisen laajakaistapaketin mukana tule miesta

Dodih. xd
PostPosted: Mon Jun 20, 2005 11:18 pm

olen taalla taas!!!! ^^
kaksi hurjaa viikkoa putkeen leireilla.. toiselta leirilta loysin jopa yhden gaian kayttajan! surprised
mut taalloa on tapahtunut taas vaihtteksi kaikkee parannuksia... ainakin tassa kirjotus jutussa... 3nodding hianooo.. ^^
mut mites teilla muilla on (mahdollinen) loma lahteny liikkeelle? whee

Tsuzue

thoughtless`

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 3:10 am

Tsuzue
toiselta leirilta loysin jopa yhden gaian kayttajan! surprised
Aika hyvin. (: Itse kun en tormaa niihin missaan... Paitsi Gaiassa, mutta sita tuskin lasketaan.

Meidan kahvinkeittimen nimi on muuten Philips Cafe Gaia. ._.
PostPosted: Tue Jun 21, 2005 5:06 am

Liftrasir
Wicked
Ymmartaakseni on jokin piuha (auttakaa viisaammat), milla pystyt liittamaan maton myos kiinni PC:seen. Samoin kuin koneeseen pystyy liittamaan Pleikan ohjaimen.

Sellainen ihme siis pitaisi loytaa... uh, seuraava kysymys: voiko niita loytaa kaupoista, vai pitaako tilata jostain?

Oli olemassa sellainen hiano matto, joka meni ihan nappisliitantaan. Idiootti vaan ei tajunnut ostaa niita muutamaa, nyt niita ei saa mistaan. Se oli ihan paras ja toimii jopa mun nirson Linukkani kanssa. (Se hukkasi kernel paivityksen jalkeen mun adapterilla olleen mattoni....)

Niita adaptereita saa aika katevasti PolarPandasta. Jotain parikymppia hinta.

Nimim. mattojen kanssa painiskellut wink

Eathlinn
Crew

Eathlinn
Crew

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 5:08 am

PostPosted: Wed Jun 22, 2005 1:03 am

Sain vakerrettya itselleni mieluisan ulkoasun, ja rahaakin meni vain lahemmas 200k. o.o Eli tuli hankittua siivet ja Ankletsit tana aamuna.
Aika bitchy mutta parta pelastaa. {8

thoughtless`

meppu
Crew

PostPosted: Wed Jun 22, 2005 2:16 am

Hui.. Hieman muuttunu tama postaustsydeemi. Oon ilmeisesti ollu liian kauan pois Gaiasta >__<

Kolmas viikko tyottomana ja jos nyt tulisi tyopaikkatarjous, niin varmaan piiloutuisin maan alle. En mie nain kauniina kesana halua minnee toihin lahta. Min haluan ulkoilla ja hankkia itselleni rusketuksen, tosin se on aika vaikeaa kun on kalkkilaivan kapteeni. Olisinpa perinyt isani ihon kaikinpuolin, silla isani ei tarvitse olla kuin 5 minsaa pihalla ja se on ruskee. Miun pitaa olla viisi viikkoa yhteen menoon niin mie olen punanen..

evil
PostPosted: Wed Jun 22, 2005 6:52 am

Shimattabaka

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:35 am

Wicked
Carmen LaVihta
Miksi ei jokaisen laajakaistapaketin mukana tule miesta

Dodih. xd

Oi,miten tuo nyt paasi lipsahtamaan...? sweatdrop Itseasiassa,olin hieman pettynyt,kun keskiaikaillan turistikierros nimelta "Vyotarosta alaspain" kertookin vain keskiajan vaatteista...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 102 103 104 105 106 107 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games