|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 3:16 am
Thee, ik heb nooit echt zin gehad in koffie.
Thuis blijven wonen of op kamers gaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 5:46 am
thuis, goedkoop en nooit alleen zijn enzo.
school of werk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 11:38 am
werk, verdient lkkr biggrin
geld of vrienden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 2:22 am
vrienden!! geen twijfel
volg je veel anime series?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 5:19 am
Nee, ik lees alleen maar de manga's en om aan te geven hoeveel ik er volg: ik ben op de release dag zeker een paar uur bezig met het bijlezen van de series xD
Wat is het beste nummer van Queen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 11:46 am
Zeissothafar says: Persoonlijk of in het algemeen?? Dat zal allebei wel We will rock you worden wink
Houd je van vissen?? Of vind je het al heel wat om naar een goudvis te staren??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:09 pm
vissen met een hengel niet egt beetje zaai en gewoon beestjes in een kom vin ik wel leuk met leuke kleurtjes enzo.
wat vind je van racegames?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:18 pm
Zeissothafar says: Leuk om te doen, maar ik houd me vaker bezig met de look van me auto dan met het racen razz Need for Speed is dus meer iets voor mij dan andere race games
Had je vroeger een spel dat je nu een moord zou doen om hem weer te spelen??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:27 pm
(dat heb ik nou ook underground1 vink nog steeds supervet) vroeger spel nee niet dat ik kan herinneren heb laatst weer de namen van de spellen die ik op school altijd speelde (groep 8 etc.) dat waren supaplex, commander keen en crystal caves. supervet.
noord, oost, zuid of west?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:28 pm
Politie en boefje met de rest van de buurt kinderen. Inclusief Politiewagen (een skelter met aanhanger) en politiepaarden (fietsen, skateborden, skeelers, etc). Dat was altijd zo'n dikke pret xD Nu zit iedereen maar achter zijn computer of met zijn neus in de boeken... c;
Kan je koken? Zo ja, wat is je favouriete recept om te maken en zo niet, waarom niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:31 pm
lol tgelijk
op school wel eens kookles gehad ja. kvin ovenschotels altijd lekker, spinazie monchoe en lasagne
vraag ik het nog maar een keer noord, oost, zuid of west?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 11:08 am
Zeissothafar says: Globaal gezien noord (of héél ver zuid), qua Nederland zuid/oost.
Heb je wel eens octopus gegeten?? Zo ja, hoe, wat en waar?? Zo nee, zou je het willen proberen??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:05 am
Ja! O, wacht dat was inktvis. Hmm octopus heb ik nog nooit gehad, maar een keertje proeven lijkt me niet verkeerd. (mijn sigg heeft je toch niet op die vraag gebracht of wel? xD )
Ham of Kaas op de boterham?
(Btw, kom jij uit Zuid-limburg Zeissothafar? Dan kom ik een keertje hallo zeggen ^_^ )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 11:35 am
beide?
doe je vaak tuinieren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 02, 2009 10:47 am
Als ik een eigen tuintje had, zou ik er wel voor zorgen dat het er netjes bij ligt.
Wat is de meest vreemde droom die je ooit hebt gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |