|
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2014 2:36 pm
Het taski drankje...mehh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 09, 2014 4:06 am
Geef dan maar aan mij XP ...oh WACHT XD Woops, typo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 10, 2014 8:20 am
pfff als het weer nou eens wist wat het wilden, ik wil graag koud weer bestellen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 11, 2014 12:09 am
"Het was echt heeeeerlijk weer!"
Nou, het is een wonder dat ik niet verbrand ben of een zonnesteek heb gekregen. Sommige mensen begrijpen het niet dat niet iedereen dol is op de zon of de zon kan hebben. In mijn woning was het gisteren 27 graden. Hele nacht een raam open: whoppa, 26 graden. Zo goed is de ventilatie in mijn woning!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 17, 2014 4:47 am
Op anime con was het heerlijk weer niet te warm niet te koud
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 17, 2014 9:55 am
finaly its done... mijn stageverslag... nu nog goed laten keuren gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 17, 2014 10:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 19, 2014 1:10 pm
Allicht dat dit raar overkomt, maar heeft iemand toevallig tips voor wat ontspanningsoefeningen? Of überhaupt dingen waardoor je je hoofd even kan leegmaken zegmaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 19, 2014 1:12 pm
*moet eerst nog een stage vinden*
*moet dus ook zich niet afleiden aan gaia e.d.*
*facepalm o-o;*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 19, 2014 3:03 pm
Succes allemaal
Ik ben me hier aan het bezighouden met het instaleren van een compleet nieuwe game pc biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 20, 2014 4:30 am
Wilder Wein MCMXCII Allicht dat dit raar overkomt, maar heeft iemand toevallig tips voor wat ontspanningsoefeningen? Of überhaupt dingen waardoor je je hoofd even kan leegmaken zegmaar? - Gillen - Brainless predicatble movie kijken - Koken - Opruimen Ten minste, dat helpt bij mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 20, 2014 10:21 am
kittyocean Wilder Wein MCMXCII Allicht dat dit raar overkomt, maar heeft iemand toevallig tips voor wat ontspanningsoefeningen? Of überhaupt dingen waardoor je je hoofd even kan leegmaken zegmaar? - Gillen - Brainless predicatble movie kijken - Koken - Opruimen Ten minste, dat helpt bij mij Hmm.. denk dat ik begin met opruimen (is sowieso ook nodig, dus twee vliegen in één klap) en daarna door met de film :3 Thanks ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2014 1:45 am
Als ik ontspannend wil tekenen, zet ik iets op zoals Pawn stars of een Barbie movie XD Completely pointless
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2014 5:57 am
Ik mis compleet de link tussen geconcentreerd tekenen en een barbie film...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|