|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2014 12:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2014 2:37 am
Ik vind het prima smile deze week kan ik wegens de elf fantasy fair niet echt wat doen, maar volgende week waarschijnlijk wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2014 3:48 am
als ik al wat moet doen moet je het gewoon zeggen heb heel het weekend de tijd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2014 2:50 am
verplaats gerust de topics naar main en sluit dan de fora. niet verwijderen, wel sluiten aub smile je kan inhoud 'onzichtbaar' maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 18, 2014 10:15 am
ik zal kijken wat ik kan doen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 22, 2014 2:14 am
Ik heb fora gesloten, bijna alle actieve topics staan nu op Main. Het is jammer dat je fora niet kan herorganiseren, want nu is het wat onoverzichtelijk.
Wat vinden jullie, Discussies en Hulp ook sluiten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 22, 2014 11:43 am
ik zeg dat dat wel een goed idee is om "discussie en hulp" te sluiten. er is nooit meer dan 1 of 2 discussies actief en ze op de main plaatsen zorgt er meer voor dat de discussie wat makkelijker toegankelijker wordt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 22, 2014 3:11 pm
is prima, maar dan moeten we wel in de gaten gaan houden welke topics al wat ouder zijn wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 23, 2014 2:47 am
IK VIND HET PRIMA, DAN REGEL IK HET SLUITEN VAN DISCUSSIES EN HULP OOK NOG WEL smile EN JA, WIJ MOETEN SCHERP ZIJN OP DE LEEFTIJD VAN TOPICS smile
aRT scene wil ik wel open houden, omdat daar veel werk van artiesten in zit. Kan altijd nog in de toekomst dicht smile
En ik heb door gaia storing een groot gedeelte van de tekst blind getikt, dus excuses als het er raar uitziet XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 23, 2014 4:01 am
ik heb het enige, laatste, actieve en serieuze topic uit Discussies en Hulp gemarkeerd met [DISC] - is zoiets wenselijk of is dat niet handig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gracious Conversationalist
|
Posted: Wed Apr 23, 2014 4:09 am
Het alfabet spel is veel te moeilijk als je de taal niet spreken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 23, 2014 4:37 am
Het ziet er zo goed uit.
Ik zou zeggen kijk ff aan hoe het met de Discussies gaat in de chatterbox wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 23, 2014 4:45 am
Awww mischien kunnen we helpen? Wat snap je niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 23, 2014 7:15 am
Ik spreek geen Nederlands. Ik wil niet meer dan een handvol van werelden kennen. Ik gebruik een vertaler, lezen wat iedereen posten in zowel Engels als Nederlands, en proberen om de woorden te scheiden.
Mijn vrouw en ik gaan sparen om de Rosetta Stone kopen voor Nederlanders.
|
 |
 |
|
|
Gracious Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 23, 2014 10:49 am
Dat is echt heel cool dat je een moeilijke taal zoals het Nederlands wil gaan leren.
Helaas heeft een vertaler soms wat nadelen, maar het is een goed begin.
Ik zou zeggen als je vragen heb, gewoon stellen we zullen ze gerust antwoorden. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|