|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:35 am
Chibi Strawberry jiminijon näe en gnu tog jag rolleyes Jaha. whee *går och ställer sig i ett hörn och surar* får man inte drömma om att fånga en rå fågel... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:36 am
Chibi Strawberry jiminijon näe en gnu tog jag rolleyes Jaha. whee vill du ha? whee eller herre kanske vill ha den stekt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:37 am
Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon näe en gnu tog jag rolleyes Jaha. whee *går och ställer sig i ett hörn och surar* får man inte drömma om att fånga en rå fågel... gonk *fångar en*här 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:38 am
jiminijon vill du ha? whee eller herre kanske vill ha den stekt? o_O Jag vill nog hellre äta mina frukter..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:39 am
Chibi Strawberry jiminijon vill du ha? whee eller herre kanske vill ha den stekt? o_O Jag vill nog hellre äta mina frukter.. ok..*sätte sig brevid med sitt byte* :whee:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:40 am
jiminijon Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon näe en gnu tog jag rolleyes Jaha. whee *går och ställer sig i ett hörn och surar* får man inte drömma om att fånga en rå fågel... gonk *fångar en*här 3nodding nähä eek får jag den? xd *går och lägger den på mammas säng* Nu blir nog mamma glad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:41 am
jiminijon ok..*sätte sig brevid med sitt byte* :whee: o____o Gnu... Att man ens kan äta sånt.. *Tar fram ett päron*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:41 am
Innocent Hacker jiminijon Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon näe en gnu tog jag rolleyes Jaha. whee *går och ställer sig i ett hörn och surar* får man inte drömma om att fånga en rå fågel... gonk *fångar en*här 3nodding nähä eek får jag den? xd *går och lägger den på mammas säng* Nu blir nog mamma glad! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:42 am
Chibi Strawberry jiminijon ok..*sätte sig brevid med sitt byte* :whee: o____o Gnu... Att man ens kan äta sånt.. *Tar fram ett päron* vad är det för fel på dom? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*går och sätter sig ensam i ett hörn och pratar med sin hand* gonk ...det är alltid jag som trillar över killar. Sen skriker ju alla "FAN vilket PERVO!"...det är ju inte mitt fel eller hur?
Marmaduke,handen: "Nej du har inte gjort fel...du kan ju inte hjälpa att du trillar. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon vad är det för fel på dom? sad Jag vet inte.. Läskigt att äta sådana. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:43 am
jiminijon Innocent Hacker jiminijon Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon näe en gnu tog jag rolleyes Jaha. whee *går och ställer sig i ett hörn och surar* får man inte drömma om att fånga en rå fågel... gonk *fångar en*här 3nodding nähä eek får jag den? xd *går och lägger den på mammas säng* Nu blir nog mamma glad! xd *smyger sakta därifrån och räknar in, innan man hör ett skrik*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:43 am
Chibi Strawberry jiminijon vad är det för fel på dom? sad Jag vet inte.. Läskigt att äta sådana. :\ jaha okey 3nodding *mätt*ska jag göra nått?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:45 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon vad är det för fel på dom? sad Jag vet inte.. Läskigt att äta sådana. :\ jaha okey 3nodding *mätt*ska jag göra nått?Kan inte du gå och hämta några kanelgifflar åt mig? Dom finns där borta vid brödhyllorna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:45 am
jiminijon jaha okey 3nodding *mätt*ska jag göra nått? Du kan ju försöka fixa hit Mattias Lindblom. whee Vilket du inte kan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|