|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:26 am
Chibi Strawberry jiminijon ok *går tbx till härre**luta huvet mot benet* xd Vilken katt badar när man säger till dem. jag ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:27 am
Innocent Hacker Så Chibi vad tycker du om min sig? haha gjort den själv. Med mina egna psycopatiska fingrar och händer xd är den inte vacker. Det är episoden från Hitta Nemo. Jag och sköldpaddan är påväg för att hitta Nemo. Vi ville båda smaka lite clownfisk! Den är jättesöt. ^_____^ Satt och tittade på bilden ett bra tag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:27 am
Chibi Strawberry jiminijon ok *går tbx till härre**luta huvet mot benet* xd Vilken katt badar när man säger till dem. Min katt XD fast han är för överviktig så vi måste bära honom till duschen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:28 am
japp *springa efter lite kött*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:29 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker Så Chibi vad tycker du om min sig? haha gjort den själv. Med mina egna psycopatiska fingrar och händer xd är den inte vacker. Det är episoden från Hitta Nemo. Jag och sköldpaddan är påväg för att hitta Nemo. Vi ville båda smaka lite clownfisk! Den är jättesöt. ^_____^ Satt och tittade på bilden ett bra tag. whee nähä?? vad gulligt! ...men låt inte den där fula katten sitta där låt den dansa på stekpannan eller något liknande! xd dessutom vill jag ha lite tigerstek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:29 am
Innocent Hacker Min katt XD fast han är för överviktig så vi måste bära honom till duschen! Nawwww. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:30 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker Min katt XD fast han är för överviktig så vi måste bära honom till duschen! Nawwww. whee Fast efter ett tag så börjar han jama och klättra på väggarna sweatdrop ...kanske bara för att vattnet råkade vara lite iskallt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:31 am
jiminijon japp *springa efter lite kött* Urrrr... En rå delad fågel med blod till. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:32 am
Innocent Hacker Fast efter ett tag så börjar han jama och klättra på väggarna sweatdrop ...kanske bara för att vattnet råkade vara lite iskallt Ajjjdå.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon japp *springa efter lite kött* Urrrr... En rå delad fågel med blod till. gonk Mums! *springer ikapp jiminijon* JAG VILL HAAA!!! scream domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon japp *springa efter lite kött* Urrrr... En rå delad fågel med blod till. gonk näe en gnu tog jag rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:34 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker Fast efter ett tag så börjar han jama och klättra på väggarna sweatdrop ...kanske bara för att vattnet råkade vara lite iskallt Ajjjdå.. gonk Men sen när man väl sätter bå det varma vattnet så börjar han tystna...och efter ännu ett tag börjar han klänga fast värre. Kanske för att vattnet är lite FÖR varmt...han måste ju bestämma sig lite! scream vatten kostar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon näe en gnu tog jag rolleyes Jaha. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon japp *springa efter lite kött* Urrrr... En rå delad fågel med blod till. gonk Mums! *springer ikapp jiminijon* JAG VILL HAAA!!! scream domokun ta den du whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|