Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 101 102 103 104 105 106 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:36 pm

Sannieh, ik vind het prachtig dat je achter je geloof staat, en dat zowel zij als jij nu rust hebt gevonden. Ik ben zelf bang voor geesten, maar vind het super dat je nu zelf ook wat rust hebt gevonden. Ik kan in je bericht merken dat deze ontmoeting (of je er in gelooft of niet, dat maakt niet uit!!) jouw ziel rust gegeven heeft ^_^ *knuf*

En verder, ik ben gewoon bekaf en ijskoud. Da's wat er mis is met mij XD niets bijzonders dus XD
PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:41 pm

kittyocean
Sannieh, ik vind het prachtig dat je achter je geloof staat, en dat zowel zij als jij nu rust hebt gevonden. Ik ben zelf bang voor geesten, maar vind het super dat je nu zelf ook wat rust hebt gevonden. Ik kan in je bericht merken dat deze ontmoeting (of je er in gelooft of niet, dat maakt niet uit!!) jouw ziel rust gegeven heeft ^_^ *knuf*

En verder, ik ben gewoon bekaf en ijskoud. Da's wat er mis is met mij XD niets bijzonders dus XD

ga dan lekker je bed in smile

Sannieh, wie is cassi? als ik vragen mag?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Demona Diva

PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:46 pm

kittyocean

*knuf terug* en nog wat ze gaat op haar manier haar broer op zijn donder geven omdat hij zich niet aan de belofte houd en dus binnenkort krijg ik de tekening die ze van mij maakte eindelijk voor de eerste keer te zien en ik zal hem posten!!!!
PostPosted: Sat Aug 27, 2005 2:48 pm

kiek
kittyocean

mijn vriendin die vermoord is door 4 van haar klasgenoten zoals ik eerder hier heb vertelt

Demona Diva

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 1:54 am

Sannieh
kiek
kittyocean

mijn vriendin die vermoord is door 4 van haar klasgenoten zoals ik eerder hier heb vertelt

sorry dat ik het vroeg.
Maar ik vind het heel fijn voor je dat ze contact met je heeft gelegt en dat het goed gaat.
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 3:59 am

kiek
Sannieh
kiek
kittyocean

sorry dat ik het vroeg.
Maar ik vind het heel fijn voor je dat ze contact met je heeft gelegt en dat het goed gaat.
ik voel me ook een stuk beter

Demona Diva

ButtonFly

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 8:16 am

Ik denk dat je er aanleg voor nodig hebt, met geesten praten, sommigen kunnen het, sommigen niet. Zelf ben ik als de dood voor geesten (Omdat ik denk dat ze in m'n huis zitten), maar ik zou wel contact met ze willen leggen.
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 8:20 am

on my mind:

-gister bij vriendin geweest biggrin
-mijn armbandje wat ik van haar heb gehad een maand geleden daar laten liggen sweatdrop
-een knuffel die ik al bijna heel mijn leven naast mijn bed had staan weggegeven..
-ik mis mijn vriendin nu heel erg sweatdrop
-metallica

number_17

Jenske

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 8:22 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 9:12 am

ButtonFly
Ik denk dat je er aanleg voor nodig hebt, met geesten praten, sommigen kunnen het, sommigen niet. Zelf ben ik als de dood voor geesten (Omdat ik denk dat ze in m'n huis zitten), maar ik zou wel contact met ze willen leggen.
ik heb ze ook in me huis zelfs hier in me kamer ik zie ze niet maar weet dat ze er zijn ik heb er nix tegen zolang ze goed zijn maar ik maak contact via mijn vriendin want zij ziet ze

Demona Diva

Demona Diva

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 9:16 am

Jenske
Sannieh
kiek
Sannieh
kiek
Sannieh
kiek
Sannieh
on my mind: ik vraag me af hoeveel mensen hier wicca zijn

wat bedoel je precies met ''wicca zijn''?
geloven en doen aan magie het geloven in geesten en alle paranormale

dan zit er tussen in xp
geloof jij en geesten en het contact met ze krijgen?

Jup, daar geloo fik zeker in, maar ik doe niet aan het gebruiken van magie.
ik weet dat er mensen zijn die het niet geloven maar vandaag heb ik daar schijt aan (sorry kittyocean voor me woorden redface ) ik heb namelijk goed nieuws heb cassi vandaag gesproken voel me nu al een stuk beter ze maakt het goed en misst me net zo erg als ik haar miss ze heeft me gedicht gelezen en was er blij mee en ik heb haar droom uit laten komen dat haar tekeningen worden laten zien en dat mensen ze mooi vinden ze heeft me hier voor bedankt
ik voel me nu echt beter dat ik weet dat alles goed met haar is en dat ze geen pijn heeft en dat ze veilig is en blij

Mag ik iets vragen? Je hoeft hem niet te beantwoorden als je dat pijn doet ofzo, ik bedoel er niks mee

maar kun je misschien een heel klein beetje uitleggen, ho頪e haar hebt gesproken en waar? op straat, of gewoon thuis of?

als je de vraag niet wil beantwoorden dan zal ik dit bericht laten verwijderen ( als dat kan en anders edit ik hem 3nodding )
mijn vriendin is medium zij liet haar geest in haar lichaam en zo heb ik haar gesproken en ik weet dat het cassi was omdat ze dingen zij die niemand weet alleen ik zij en trevor (wij 3 waren het groepje) op deze manier heb ik ook met mijn andere overleden vriendin gesproken zij noemde me altijd moppie en niemand deed dat maar dan voel je gewoon dat het de persoon is die je mist
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 1:07 pm

Er zijn zo veel vragen die ik heb, en over wat er na de dood gebeurt....maar tegelijkertijd ben ik bang voor de antwoorden. Er zijn bepaalde mensen die ik best mis, of die ik dingen zou willen laten zien, en die er niet meer zijn. En je kan zeggen wat je wilt, maar het verlies van mijn hond enkele jaren *een stuk of 8 jaar terug al weer* zit me nog steeds erg dwars.......

Ik ben bang voor geesten....ik denk dat het te maken heeft met mijn angst voor de dood, en het feit dat het iets ontastbaars en onverklaarbaars is.

Ik benijd je eigenlijk dat jij er zo vast in kan geloven. Ik wilde dat ik dat kon. Dat zou mijn ziel ook heel wat rust geven....

kittyocean
Captain

Demona Diva

PostPosted: Sun Aug 28, 2005 4:03 pm

kittyocean
Er zijn zo veel vragen die ik heb, en over wat er na de dood gebeurt....maar tegelijkertijd ben ik bang voor de antwoorden. Er zijn bepaalde mensen die ik best mis, of die ik dingen zou willen laten zien, en die er niet meer zijn. En je kan zeggen wat je wilt, maar het verlies van mijn hond enkele jaren *een stuk of 8 jaar terug al weer* zit me nog steeds erg dwars.......

Ik ben bang voor geesten....ik denk dat het te maken heeft met mijn angst voor de dood, en het feit dat het iets ontastbaars en onverklaarbaars is.

Ik benijd je eigenlijk dat jij er zo vast in kan geloven. Ik wilde dat ik dat kon. Dat zou mijn ziel ook heel wat rust geven....
lieverd jij kan altijd naar me toe met vragen als je wilt praten ik ben er voor je als je msn hebt voeg me toe sandradudink@hotmail.com heb je geen msn mail me gewoon en anders als je echt ergens mee zit heb ikvoor speciale mensen een prive mailadress PM me als je die wilt hebben vergeet het nie ik ben er voor je

voor iedereen die een vriend nodig heeft om mee te praten ik sta open
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 4:32 pm

ik heb momenteel ff helemaal niks negatiefs aan m'n hoofd xd
en dat voelt voor de verandering best eens prettig 3nodding

merydell

Eloquent Elocutionist

12,250 Points
  • Elocutionist 200
  • Ultimate Player 200
  • Tycoon 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Aug 29, 2005 1:30 am

on my mind - mijn zusje wil op de computer, terwijl ik er pas net achter zit >,<
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 101 102 103 104 105 106 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games