|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:37 am
Minen edes pyyda maksua lapsenvahtikeikoista... tosin paa-asiassa ne muksut vahtivat minua, etta... sweatdrop
Ei silla, etta mie en tartteis rahnua, en vaan osaa ottaa sita vastaan rolleyes Vahanko jollain on tulevaisuudessa ehka hauskaa... "a-HAA! Tuollepa ei tarvitse maksaakaan niin paljoa!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:24 pm
Jatkuvasti kauheesti menoja ei kerkee mitaan tekeen!!! crying Voisin jaada kesalomalle, mutta eihan mulla sellasta oo... toista viikkoo painan alle 6t/yo unirytmilla, ihan kohta hajoo paa!!!! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:51 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:28 pm
...poltin itseni auringossa...damn. Miksei gaialle saisi kunnon laivan upotus-pelia?Se voisi olla hauskaa,upotella kiltakavereiden risteilijoita ja taistelulaivoja ja nauraa itse pirullisesti kannettavansa aaressa... twisted Laivan upotus kunniaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 1:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 8:46 am
Jaahas syksylla taytyy sitten palata taas koulun penkkiin... sain siis opiskelupaikan. Ei kylla yhtaan kiinnosta opiskella, mutta ammatti on aina ihan kiva asia... En taida enaa edes osata opiskella! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 2:15 pm
Paasin itse opiskelemaan hotelli-ja ravintola-alan kouluun...hm,saankohan lyhennettya opintojani kun olen kuitenkin jo suorittanut osan tarjoilijan koulutuksesta... stare
Koetan silti viela elatella toivoa,etta paasisin ylemman asteen kouluun... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 3:33 am
DDR-neitsyyteni on viety. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 3:51 am
Niin minultakin, eika se ollut kiva kokemus stare Kaikki muut oli niin paljon parempia ja mie olin aina viimenen ja sekos oli hauskaa evil *huono* En vaan osaa rolleyes
...Wintoosan vikasietotila on mielenkiintoinen. *stabstabstab* And teh Blue Screen of Death... *stabstabstabstabSTAB*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 9:23 am
Ja sitten ne siirtaa ja paivittaa foorumeita... Tylsaa... Onneksi kilta toimii.
Hum, DDR on vahan semmoinen juttu, etta sita pitaa harjoitella. useimmat ei ensi yrittamalla saa sita oikein sujumaan. Silmien ja jalkojen ajoittaminen toisiinsa on hankalaa... Ja on edelleen... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 9:48 am
Eathlinn Hum, DDR on vahan semmoinen juttu, etta sita pitaa harjoitella. useimmat ei ensi yrittamalla saa sita oikein sujumaan. Silmien ja jalkojen ajoittaminen toisiinsa on hankalaa... Ja on edelleen... stare Se, ja minulla oli vaikeuksia osua talla sorkalla oikeaan kohtaan confused Se kirottu matto kun tuntui ihan piruuttaan siirtyvan.. Mutta sitten kunhan mie hankin oman maton (onko niita muuten PClle? taallapain olen nahnyt myytavan vain pleikalle yms.), sitten harjoittelen yot ja paivat ja minusta tulee grand master ja sitten potkin kaikkia persukselle, nih! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 10:53 am
Ymmartaakseni on jokin piuha (auttakaa viisaammat), milla pystyt liittamaan maton myos kiinni PC:seen. Samoin kuin koneeseen pystyy liittamaan Pleikan ohjaimen.
Mulla lahinna ongelmia tuotti se kuvaruudun tulkitseminen/lukeminen. Varsinkin rytmien osalta. Olis se rytmi 'nuottikuvana' (siis nakyis esim. tahtirajat) niin se olis vanhalle muusikolle pallljon helpompaa lukea niita nuolia. ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 5:15 am
Tiskaamaan Turun linnaan taksi yoksi,ja huomenna alkaa tarjoilijan duuni samassa paikassa.Jee.Kiitokset tasta tyopaikasta Juhana herttualle ja Kustaa Vaasalle.Rest in peace. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 5:17 am
Wicked Ymmartaakseni on jokin piuha (auttakaa viisaammat), milla pystyt liittamaan maton myos kiinni PC:seen. Samoin kuin koneeseen pystyy liittamaan Pleikan ohjaimen.
Sellainen ihme siis pitaisi loytaa... uh, seuraava kysymys: voiko niita loytaa kaupoista, vai pitaako tilata jostain?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 10:36 am
Turun linnassa on hauska hiiviskella yolla ihan yksinaan. twisted Tiskailun lomassa tein oman turistikierroksen linnan hamarilla kaytavilla.Ja tanaan sain oman talonpoikaistyylisen hameen,joka paalla tyoskentelen Juhana herttuan kellarissa.Ylisiistia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|