|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 10:49 am
Ik verveel me niet heel vaak, maar als ik me verveel, ga ik vaak een boek lezen of een film kijken. En als het lekker weer is, daar wat proberente doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 15, 2009 7:02 am
klinkt ook leuk want lezen is goed voor je en zijn de boeken die verfilmd zijn 10x beter dan de film zelf wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 4:13 am
Dat is zeker zo wink
Lees je veel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 7:21 am
Niet veel denk ik. Elke doordeweekse avond een kwatiertje ongeveer. Soms in het weekend niets, soms in het weekend veel (ligt er een beetje aan). Als ik het een week druk heb lees ik helemaal niet.
Waar berg jij jouw studieboeken op? Kaft je ze?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 8:49 am
Op het plankje onder mijn bureau en ik kaft ze niet.
Heb jij veel studieboeken voor aankomend schooljaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 10:52 am
ongeveer 3 dacht ik, meeste lesmateriaal krijgen we digitaal
wat wil je later gaan doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 22, 2009 5:34 am
Iig met ouders en kinderen werken, ga niet voor niks Pedagogiek studeren nu wink . Maar wat het precies gaat worden, weet ik niet. Ik heb nog 4 jaar om te kunnen beslissen razz .
Moet je nog lang studeren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 22, 2009 11:46 pm
deze opleiding nog 3 jaar als alles goed gaat, daarna wil ik denk ik nog een opleiding doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 12:46 pm
Zeissothafar says: Vraagloze post smile
Nog 1 jaar havo (hopelijk wink ), en dan weet ik nog niet wat ik ga doen... Ik twijfel tussen drie dingen, maar studeren ga ik, en ik weet wel welke kant ik op wil 3nodding
Heb jij Firefox?? Zo ja, heb je daar een custom skin op zitten??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 4:31 am
Nope geen firefox. Een oude internet explorer. En ''youtube gaat stoppen met de ondersteuning voor deze browser''. Ah fijn -.-
Als je nu in de supermarkt zou zijn bij al die vrieskasten in plaats van hier achter je laptop/computer.. Welk soort ijs zou je dan nu nemen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 24, 2009 2:09 pm
Stroopwafeltjes ijs biggrin En als ik er dan toch ben.. maar een Ben&Jerry Cookie Dough meenemen hé :3
Hoelang van te voren begin je ongeveer met het leren van de stof voor een proefwerk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 10:19 am
Als ik weet dat ik het een lastig onderwerp vind of als ik het druk heb dan neem ik het de 2de dag van te voren door en dan leer ik het de dag van te voren grondiger en maak ik (als het nodig is) een samenvatting. Voor een groot en belangrijk pw ben ik dan soms zo in totaal 2 uur kwijt.
Wat voor uitzicht heb je als je bij het dichtsbijzijnde raam naar buiten kijkt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 7:56 am
achterkant van het dorp en hoop wei met koeie daarachter nog snelweg en daarachter bos (zit op zoldeer dus kan flink ver kijken.)
hoe ver is de dichtsbijzijnde supermarkt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 2:48 pm
Ik schat zo'n vijf minutjes lopen, drie minuten fietsen? Een Lidl 3nodding
Hoe ziet "jouw glas of beker" eruit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 2:22 am
glas: gewoon van glas rond hoog en zonder allemaal wazige plaatjes ofzo of het moeten passende gekleurde streepjes zijn.
thee of koffie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|