|
|
|
|
Posted: Sun Feb 09, 2014 5:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 20, 2014 1:31 am
waar is iedereen??? crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 21, 2014 6:18 am
Hier hier ik ben er, had het nogal druk de afgelopen dagen >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 22, 2014 2:01 am
Woah, het is hier uitgestorven, ik heb me ook al schandalig lang niet laten zien redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 22, 2014 2:45 am
gelukkig, ik ben nog niet het enige lid hier XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 23, 2014 6:45 am
ik ben er ook nog steeds bij vlagen.... te veel werk voor school houdt me te veel bezig *slapeloos*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 24, 2014 12:28 am
ik vind mijn nieuwe werk erg leuk, maar die last minute roosterwijziging vind ik toch wel heel erg jammer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 24, 2014 2:26 am
Watvoor werk doe je nu Kitty? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 25, 2014 12:24 am
Klantenservice voor een woningbouwvereniging. Niet veel verschil met voorheen dus. Wel betere locatie, minder verantwoordelijkheden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 26, 2014 8:07 am
Ok, beide klantenservice maar toch wel hele andere onderwerpen als bij bol denk ik lol leuk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 27, 2014 12:25 am
Dat zeker. deze klanten zijn vaker blij als je ze helpt en bedanken ook XP Bij bol kreeg ik zelden een compliment op 1elijn (maar wel best vaak op 3elijn, maar ja, dat was niet goed genoeg he??? *grrr*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 27, 2014 4:36 am
Ik ben er een paar dagen niet en in ene kan je een kat worden en nog wat andere dieren maar het is verekte duur. Vind het heel jammer gaia dat mensen er echt geld ik moeten gaan pompen om een leuke cat base te hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 28, 2014 2:29 am
ja, ik vind ook dat er te veel items zijn en met name cash-based. Ik vind al die announcements ook vreselijk irritant. Zijn die eigenlijk uit te zetten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 01, 2014 3:58 am
Zo denk ik er ook over t lijkt wel dat elke dag 10 anouncements worden uitgestuurd like wtf gaia wat ben je aan t doen je mensen aan het weg jagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|