|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:11 am
*går och plockar upp tummen och syr fast den*men han rev ju mig! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Okeeej? *hålla fram handleden* Försök. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Innocent Hacker *går och plockar upp tummen och syr fast den*men han rev ju mig! gonk crying Hmm... Isåfall... Det var ju elakt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:12 am
*gosa*jag ska lyda dig.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:12 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker *går och plockar upp tummen och syr fast den*men han rev ju mig! gonk crying Hmm... Isåfall... Det var ju elakt..Vill du också vara med då? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:13 am
jiminijon *gosa*jag ska lyda dig.. 3nodding Först matar du mig med kattgodis och sen ska du lyda mig! gonk Vad är det här?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:13 am
D0ppelganger Okeeej? *hålla fram handleden* Försök. twisted inte nu kan du hjälpa mig mot straw och Innocent dom ska döda mig crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:14 am
Innocent Hacker Vill du också vara med då? blaugh Nja... Jag har ingen lust att bryta en nagel. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:14 am
jiminijon D0ppelganger Okeeej? *hålla fram handleden* Försök. twisted inte nu kan du hjälpa mig mot straw och Innocent dom ska döda mig crying ...mat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:15 am
Chibi Strawberry jiminijon *gosa*jag ska lyda dig.. 3nodding Först matar du mig med kattgodis och sen ska du lyda mig! gonk Vad är det här?! jag vet inte xp men jag lyder dig jag lovar.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:15 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker Vill du också vara med då? blaugh Nja... Jag har ingen lust att bryta en nagel. :\Nej nu när du säger det. Det är bara kul och jaga killar som är rädda att bli av med tasken... sweatdrop *lägger ifrån sig häcksaxen inom synhåll*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:16 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Okeeej? *hålla fram handleden* Försök. twisted inte nu kan du hjälpa mig mot straw och Innocent dom ska döda mig crying ...mat? ja du får smaka lite blod av mig stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:17 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Okeeej? *hålla fram handleden* Försök. twisted inte nu kan du hjälpa mig mot straw och Innocent dom ska döda mig crying ...mat? ja du får smaka lite blod av mig stare eek :> Tror inte att de kommer döda dig. Iaf inte än. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon jag vet inte xp men jag lyder dig jag lovar.. gonk o____O Tssss... Säkert du..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Okeeej? *hålla fram handleden* Försök. twisted inte nu kan du hjälpa mig mot straw och Innocent dom ska döda mig crying ...mat? ja du får smaka lite blod av mig stare Det ligger ju tillräckligt med blod på marken från min tumme! scream slösa inte nu! jag hade ändå tänkt anlita en personlig blodupptagare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|