|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:03 am
jiminijon du kanske kallas tiger men jag är en evil *riva* ge mig.. Hmm.. I en match mellan en levande död och en tiger, vem skulle vinna? *kliar sig på hakan* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:04 am
*springer runt med ett blödande finger* gonk jag sa ju att alla hatar mig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon inget ting rolleyes *halo* o.O D-det... VAD ÅT JAG ALLDELLES NYSS?!?!?! MATTIAS!!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon du kanske kallas tiger men jag är en evil *riva* ge mig.. Hmm.. I en match mellan en levande död och en tiger, vem skulle vinna? *kliar sig på hakan* whee jag..jag är ju vampyr också rolleyes whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon inget ting rolleyes *halo* o.O D-det... VAD ÅT JAG ALLDELLES NYSS?!?!?! MATTIAS!!!! crying Om inte du ska mörda honom får jag det då? snälla 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:05 am
Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon inget ting rolleyes *halo* o.O D-det... VAD ÅT JAG ALLDELLES NYSS?!?!?! MATTIAS!!!! crying Om inte du ska mörda honom får jag det då? snälla 3nodding Njaaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:05 am
Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon du kanske bara får några utslag av..godiset rolleyes o_____________o Vad menar du med det lilla tiger?Jag sa ju det han är en förädare! scream han kommer stå och använda din rygg som klösmatta snart! På honom! scream *riva* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:06 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon du kanske kallas tiger men jag är en evil *riva* ge mig.. Hmm.. I en match mellan en levande död och en tiger, vem skulle vinna? *kliar sig på hakan* whee jag..jag är ju vampyr också rolleyes whee Såå... Du ska suga mitt obefintliga blod? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:06 am
Chibi Strawberry jiminijon inget ting rolleyes *halo* o.O D-det... VAD ÅT JAG ALLDELLES NYSS?!?!?! MATTIAS!!!! crying katt godis rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:07 am
jiminijon Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon du kanske bara får några utslag av..godiset rolleyes o_____________o Vad menar du med det lilla tiger?Jag sa ju det han är en förädare! scream han kommer stå och använda din rygg som klösmatta snart! På honom! scream *riva* evil Stygg kisse! *låter blodet spruta in i tigerns ögon* *plockar upp häcksaxen* får jag klippa av dig svansen? Jag vill ha den som suvenir!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:08 am
Chibi Strawberry Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon inget ting rolleyes *halo* o.O D-det... VAD ÅT JAG ALLDELLES NYSS?!?!?! MATTIAS!!!! crying Om inte du ska mörda honom får jag det då? snälla 3nodding Njaaa...Snällaaaa *puppyeyes* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:09 am
Innocent Hacker jiminijon Innocent Hacker Chibi Strawberry jiminijon du kanske bara får några utslag av..godiset rolleyes o_____________o Vad menar du med det lilla tiger?Jag sa ju det han är en förädare! scream han kommer stå och använda din rygg som klösmatta snart! På honom! scream *riva* evil Stygg kisse! *låter blodet spruta in i tigerns ögon* *plockar upp häcksaxen* får jag klippa av dig svansen? Jag vill ha den som suvenir! *bli vampyr*näe nu du..!*fälla**bli tiger igen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:10 am
Innocent Hacker Snällaaaa *puppyeyes* gonk Well... Är han inge elak så vet jag inte riktigt. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:10 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon du kanske kallas tiger men jag är en evil *riva* ge mig.. Hmm.. I en match mellan en levande död och en tiger, vem skulle vinna? *kliar sig på hakan* whee jag..jag är ju vampyr också rolleyes whee Såå... Du ska suga mitt obefintliga blod? xp japp rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|