|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:57 am
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon näe..*tar lite godis*du ser inget gift 3nodding Du kanske kan äta men inte jag!!
*trycka in godis i munnen på*..så..du sre det är inte farligt Är du säker på att det där inte är kattgodis? Det där ser ju precis ut som Whiskas... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:57 am
jiminijon *trycka in godis i munnen på*..så..du sre det är inte farligt O____O Ditt fel om jag dör...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:58 am
Chibi Strawberry Filthy Stäng av motorsågen! gonk Men det är ju bara en motorsåg. õ.Ô;; *Petar på den och råkar såga ett litet jack i fingret* Ojdå. eek *sätta på plåster och pussa fingret* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:58 am
Innocent Hacker jiminijon Chibi Strawberry jiminijon näe..*tar lite godis*du ser inget gift 3nodding Du kanske kan äta men inte jag!!
*trycka in godis i munnen på*..så..du sre det är inte farligt Är du säker på att det där inte är kattgodis? Det där ser ju precis ut som Whiskas... eek vänta oj eek fel jag är en snäll tiger gonk !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:59 am
jiminijon Innocent Hacker jiminijon Chibi Strawberry jiminijon näe..*tar lite godis*du ser inget gift 3nodding Du kanske kan äta men inte jag!!
*trycka in godis i munnen på*..så..du sre det är inte farligt Är du säker på att det där inte är kattgodis? Det där ser ju precis ut som Whiskas... eek vänta oj eek fel jag är en snäll tiger gonk ! sweatdrop normal? eller vad? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag är inte snäll. xp *stoppar tidningen i byxorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon *trycka in godis i munnen på*..så..du sre det är inte farligt O____O Ditt fel om jag dör... du kanske bara får några utslag av..godiset rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy eek *sätta på plåster och pussa fingret* xd whee Tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:00 am
Chibi Strawberry Filthy eek *sätta på plåster och pussa fingret* xd whee Tack. scream FY!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Jag är inte snäll. xp *stoppar tidningen i byxorna* du kanske kallas tiger men jag är en evil *riva* ge mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon du kanske bara får några utslag av..godiset rolleyes o_____________o Vad menar du med det lilla tiger?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:01 am
*går och klipper av sig fingret med häcksaxen så att blodet sprutar* Titta jag blöder också! blaugh gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:01 am
Chibi Strawberry jiminijon du kanske bara får några utslag av..godiset rolleyes o_____________o Vad menar du med det lilla tiger? inget ting rolleyes *halo*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:02 am
Innocent Hacker *går och klipper av sig fingret med häcksaxen så att blodet sprutar* Titta jag blöder också! blaugh gonk eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 8:02 am
Chibi Strawberry jiminijon du kanske bara får några utslag av..godiset rolleyes o_____________o Vad menar du med det lilla tiger?Jag sa ju det han är en förädare! scream han kommer stå och använda din rygg som klösmatta snart! På honom! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|